Mihin tosi-tv-ohjelmaan osallistuisit jos täytyisi päättää?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Olisiko Big Brother juttusi, vaiko Temptation Island? Bachelor, Selviytyjät, kenties joku muu? Miksi?

Pitkän mietinnän jälkeen itse varmaan mieluiten menisin Toisenlaiset äidit tms. sarjaan. Nuorempana Au Pairit-sarja olisi ollut kova :D Selviytyjät olisi henkisesti ja fyysisesti liian rankka. Big Brotherissa ahdistaisi kamerat 24/7, myös vessassa ja suihkussa.
 
Selviytyjät oli ehdoton lemppari kautta aikojen! Mutta mihinkään Suomi versioon en lähtis.. ehkä seuraavassa elämässä oon Amerikkalainen ja voin osallistua :D mut varmaan joku toisenlaiset äidit vois olla nyt se realistisempi :)
 
Amazing race varmaanki ainoa mitä voisi harkita ja sinkkuna oisin voinut harkita myös love islandia.
 
Lasketaanko haluatko miljonääriksi tähän? :grin Sinne oon harkinnut hakevani. Lisäksi koko suomi leipoo ohjelmaan olin ihan viittä vaille hakemassa. Myös masterchef vois olla mielenkiintoinen osallistua. Satuhäihin vois ehkä...
 
Bacheloriin - jos ei tarvitsisi välittää siitä poikamiehestä, onnellisesti naimisissa kun olen. :p Mutta ne treffit (jos jälleen unohdetaan romanttinen osuus) helikopterilentoineen, benjihyppyineen ja eksoottisine maisemineen olisivat huippuja! Eikä loma etelän auringossa täysihoidossa upeassa villassa kuulosta myöskään ollenkaan pahalta.
 
Takaisin
Top