Tumelo voi mikä tilanne teillä! Minkä ikäinen vauveli teillä on? Miehesi ei varmaan osaa ajatella kotiäitiyttäkin työnä. Sillä sitähän se on, pidemmät vuorot vain kun sitä teet 24/7. Eikä varmasti osaa aavistaa kuinka raskasta se on, vaa pitää omaa työtään raskaampana. Nämä nyt arveluitani, mutta luulempa ettei oikein osaa arvostaa sinun työtäsi. Miehellesi pitäisi näyttää mitä tapahtuu jos et hoida "sinun osaasi". Olis hieno näpäytys miehelle olla laittamatta ruokaa, olla pesemättä pyykkejä ja siivoamatta. Muksua nyt on vaikee olla hoitamatta, mut muutoin tollanen näpäytys voisi toimiakkin :D
Meillä mies tajusi alkaa arvostamaan myös minun hommaani kotona, kun ekan kerran jätin vauvan hälle ja lähdin muutamaks tunniks päivällä pois. Näki sit minkälaista on hoitaa vauvaa. Sen jälkeen ei ole enää arvostellut :)
Tosin varmaan auttoi sekin, että otin rohkeasti asiaa esille miehen kanssa, ettei hän arvosta minun osaani. Sitten paljastui seikka, et mieski oli ajatellu etten minä arvosta hänen osaansa. No tajuttiin sit molemmat vähän useemmin avautua toisillemme, ja nyt menee jo aika hyvin ton suhteen :D Eli minusta teidän kannattaisi yrittää kunnolla puhua tuntemuksistanne, ehkä teilläkin löytyy selvyyttä tilanteeseen.