Mies haluaa pojan

Rosebud

Puuhakas puhuja


Eli onko muilla samaa tilannetta? 

Mua melkein oikeesti joskus harmittaa, kun puhutaan poika sitä poika tätä. "Mites poika voi siellä?" 

ÄÄH, entä jos se onkin tyttö? Miksi vauvalle pitää puhua poikana, miksi pitää uskoa, että vauva voi olla vaan poika?

Miksi, jos se on tyttö niin se pitää "lähettää Saharaan"? :D:D 

Kertokaapas onko teidän miehet olleet samanlaisia poika-faneja vai vaan avoimia!

Kyllähän tuo mies siis on ymmärtänyt, että tyttökin sieltä voi tosi hyvin tulla ja sanonut, että tosissaan myös tyttö sopii hänelle. Mutta silti se aina puhuu POJASTA, huoh!! :D
 
Heh, miehet! :D Mä luulen, että jokainen mies taitaa toivoa itselleen poikaa, myönsivät ne sen sitten avoimesti tai eivät. Varmaan vähän sama kun moni nainen toivoo saavansa tytön. 

Kyllä tuo munkin mies ilmoitti aika suoraan esikoista odotellessa, että voi kun tää olis poika. No, pojan sai ja nyt sitten taas toivoo aika avoimesti tyttöä. :) Vaikka on lipsautellut, että sitten kun poikien kanssa sitä ja tätä, ja mites toi poikien huone... :D
 
Mies on pari kertaa sanonu, että toivoo tyttöä. Siitä tulee sitten isin tyttö :) itse toivon kanssa tyttöä. Eilen sanoin aiheesta jotain ja mies totesi, että ihan sama hänelle oikeastaan on kumpi sieltä tulee. Olin samaa mieltä, mut lisäsin, että aina tietty saa toivoa :) meillä puhutaan tulevasta tyyliin "sit kun vauva on syntyny..." "sitten lapsen kanssa...." eli neutraalisti puhutaan, kun ei pienintäkään tietoa kumpi tulee.
 
Mä varmaan hermostuisin jos mies puhelis koko ajan vaan pojasta, meillä sentään höpötellään vaan neutraalimmin "beibistä. Mut uskon kyllä että vaikka toista sukupuolta toivoiskin enemmän kuin toista niin se unohtuu sitten kun saa sen pienen käärön ekaa kertaa syliin laitoksella... :D
 
Meillä mies puhuu myös pojasta ja suunnittelee tyyliin jo radioohjattavien ja mopojen hankkimista :D mutta myönnän, mä ite suunnittelen my litle ponien ja muitten kattomista ja tommosia tyttö juttuja :D saas nähä kumman haave toteutuu .. kun kumpikaan ei mtn suurperhettä halua :D
 


Kyllä meillekin siis kumpi vaan on tervetulleita :) Mies vaan vahingossa puhuu pojasta :D
 
meillä kans aina puhutaan pojasta, on sitten myöntänykkin haluavansa pojan ja sanoki että on aivan varma että sieltä tulee se poika.. :D 
niin ja kuulemma tytön kans ei voi tehä mittään nii kivvaa ku pojan kans.. hohhoh, noo ehkäpä se tajuaa sitten viimeistää ku se tulee että kyllä kummanki kans voi touhuta melkein samoja juttuja :)  mulle itelle on ihan sama kumpi tulee, pääasia että lapsi on terve.
 
Meillä mies on sanonut että olishan se kiva jos olisi molempia merkkejä, eli että jos nyt tulis poika. Ite toivoisin kovasti toista tyttöä, ja vähän jännittää että oonko sitten hetken aikaa pettynyt jos ultrassa sanotaankin että tulee poika. Kumpi vaan on kyllä tervetullut.
 
meilläkin mies kokoajan puhuu että hänellä on tunne että siel on poika ja kokoajan kuvittelee että poika olis tulossa vaikkakin kyllä sano ettei haittaa vaikka tyttökin tulis..,
 
Mä haluaisin kanssa yhden kumpaakin. Jos olisin varma, että vielä toista yritetään, niin nyt toivoisin poikaa ja toiseksi tyttöä ja mies on samoilla linjoilla. Mut kun ei olla varmoja jääkö lapsiluku yhteen, niin toivon nyt tyttöä ja näköjään mies toivoo kanssa vaikka sanoi että ihan sama kumpi tulee.
 
Takaisin
Top