Mieliteot ja inhokit

Mulla kyllä vaihtelee hirveesti mitä milloinkin tekee mieli. Viikonloppuna oli pakko saada sitruunatahnaa ja maustamatonta jugurttia, yhden annoksen söin ja nyt ällöttää ajatuskin. Sama homma tänään, pakko oli saada grilliltä käristemakkara, syömisen jälkeen sama ällötys tuli :D
Appelsiineja voisin syödä koko ajan, samoin tomaatteja. Salaatit yleensäkin uppoaa hyvin, lämmin ruoka tökkii. Nyt kun pahoinvointi on suurimmaksi osaksi helpottanut, niin ei oikeestaan oo mitään inhokkeja, noita ihmeellisiä hetkellisiä mielitekoja vaan!
 
Täällä kanssa kahvi inhottaa, mutta koittanut väkisin juoda ainakin kupin päivässä, sillä kahvittomuus mulla tekee todella kovia päänsärkyjä.
Myöskään liha ei juurikaan uppoa, varsinkaan naudan suikale yms. sitkeämpi.

Suklaavanukkaita voisin syöda vaikka kuinka ja mahdollisesti kaikkia erilaisia :)
 
Mulle on tullu inhokiksi ennen niin rakastamani kahvi :( Ja riisikakkujen hajuki tekee pahaa :D Myöskään laku ja salmiakki ja melkein kaikki muukin suolaselta maistuva ei mene alas. Keltasia mehuja tekee kokoajan mieli.
 
Eilen koin aikamoisen yllätyksen, kun vichyvesi jota en ole koskaan voinut sietää, maistui parhaimmilta, mitä olen koskaan suuhuni pistänyt.
 
Täytyypä tulla korjaamaan edellistä kirjoistustani: Eiliseen asti riisikakut tai suolaset ei tosiaan maistunu, mutta tänään tuli oikee himo maustettuihin riisikakkuihin; melkein koko paketti meni kerralla alas Olikin vaa niin hyvää.
 
Tätä ketjua ei pitäisi lukea, kun heti iskee kaikenlaisia himotuksia emoticon
Mäkin haluan just nyt vissyä ja suklaavanukasta! Toissapäivänä nuuskuttelin keittiössä tuoretta limeä ja haaveilin tuoreista mansikoista ja limestä tehtyä juomaa (johon jossain toisessa elämäntilanteessa kuuluisi myös tequila...). Nappasin sitten heti kaupan hyllyltä paketillisen marokkolaisia mansikoita, mutta eihän niistä ollut mihinkään.
 
Täällä eletään näkkileivällä, mannapuurolla, kiiwillä ja vesimelonilla. :D Lihaa ei edelleenkään tee mieli.
 
Mulle maistuu taas melkeen kaikki mitä ennen raskautta... Hedelmät on kyllä ykkösjuttu edelleen. Ja mäki ootan niitä mansikoita <3.
Kahvikin on alkanu vähä maistumaan enemmän... Aamulla ei ehkä mut päivällä kyllä =)
 
Takaisin
Top