Mielihalut

suvii-i

Näppärä viestien naputtelija
Mikä himottaa ja mikä ei? :P

Mulla tekee kaikkea suolasta mieli koko ajan. Meetvurstia en syö ikinä normaalisti, mutta aina raskaana sitä on pakko saada leivän päälle. Myös kaikki pitsa, hampurilaiset yms rasvainen himottaa hirveesti :D Karkkia voisin myös syödä joka päivä! Ja nälkä kun on koko ajan niin eihän tässä muuta tee kun haaveile kaikista herkuista :D
 
Siis mun olo on niin outo! Mulla on koko ajan ihan hirvee nälkä vaikka oon ihan täys. Mun tekee mieli tosi paljon jotain mut ei mitään xD siis miten voi olla vastakkaiset tunteet samaan aikaan? Ja auta armias jos ruoka on pahaa minkä kuvittelin hyväks ni itkuhan siitä tulee :D Nyt kun toi paha olo nosti päätään ni tekee mieli kaikkee raikasta
 
Mulle on käynyt päinvastoin kuin sinulle, suvii-i: herkkuhiirelle eivät enää makeat maistukaan! Ei suklaa, eivät karkit eikä mikään muukaan vastaava. Ihan ensimmäisenä plussapäivänä iski suolanhimo, mutta sekin korjaantui ja ei ole enää vaivannut. Itselleni maistuvat hedelmät ja täyshedelmämehut, kasvikset, kananmunat, mausteet ja juustot.
 
Mulla ei mitään yksittäistä himoa ole, vaan kaikki menee :grin voisin oikeesti syödä koko jääkaapin kerralla tyhjäks. Lähinnä suolanen on listan kärkipäässä :p
 
Toissa iltana teki hulluna mieli sipsiä ja dippiä.. Päästelinki menemään puolipussia suitta suruitta :/ ja tulisen ruuan himo on vaan yltynyt.. Chili, jalopenot yms mielessä.. Kahvia join ennen jatkuvasti mutta tuntuu ettei se ole enää niin tärkeää eikä maistukkaan niin :)
 
Mulla loppu kans kahvin juonti jo ennen plusssaa :D ei vaan pysty... se närästyksen määrä :D mulla on kans niin hassu fiilis kun tavallaan on kans nälkä kokoajan mut sitku miettii mitä söis tai tekis mieli ni mikään ei oo hyvä ja ajatuskin ruuasta tökkii :D oon silti koittanu syyä kun muuten tulee paha olo. Mullakin ehkä suolainen kärkipäässä. Niin ja tomaatti!!! Tomaatti sellasenaan leivänpäällä mut sit ihan uutuutena ketsuppi.. yleensä en käytä koskaan ketsuppia kun se peittää kaiken maun ittensä alle mut ai että nyt vaikka makaroonia ja kilo ketsuppia :hungry::grin
 
Tää jatkuva ruuan himo on kyllä järkyttävää... Vaikka ei oo nälkä niin on nälkä :0 voisin vaan syyä.. Nyt tiiän miksi jotku paisuu raskauden aikana niin paljon :'D
 
Eikä tuota ruuan himoa ole aamuisin tai aamupäivisin vaan iltaa kohden rupeaa vaan enemmän tekemään mieli kaikkea hmmh.. Ehkä tämä tasaantuu kun pidemmälle mennään :)
 
Huh, täällä kans jatkuvasti nälkä. Aamulla vaan ei pysty syömään kuin pakolla. Olen yrittänyt ja yritän syödä kevyesti ja terveellisesti suurimman osan vkosta.
Itse kun olen pieni ja lyhyt niin kilot näkyy helposti. Esikoisen synnyttyä tuli raskauskiloja hurjasti :sad001 Mutta sain tiputettua 15kg onneksi (Jutan ohjeilla). Nyt olen vannottanut ettei niin enää kävisi.
 
täällä kans tuo meetvursti ja sit piitkästä aikaa piti ostaa hillosipulia:p ja oikeestaan koko ajan kauhee jano ja tekis mieli jotain "hyvää" mut ku sit ei kuitenkaan mikään maistu:rolleyes:
 
Mun tekee mieli Vichyä. Ja nimenomaan sitä perinteistä Vichyä, mikään muu ei nyt kelpaa :) Ennen raskautta oon ollut kova juomaan light-limsoja, nyt en ole kertaakaan raskausaikana pystynyt niitä juomaan. Coca-Cola Zeroa yritin juoda muutama päivä sitten ja se maistui siltä kuin siellä olisi ollut viinaa joukossa, hyi olkoon :wtf:
 
Aika tutulta kuulostaa teidän jutut!

Mulla tekee välillä mieli syödä paaaaljon mut suurimman osan ajasta on normitila päällä. Muutaman kerran viime viikolla etoi niin ettei mikään maistunu. Parhaiten uppoaa kananmunat, juusto, sipsit ja joskus himottaa tumma suklaakin. Kaikki tuhti siis!

Esikoisesta tuli +20 kg jotka lähti itsekseen ekassa puolessa vuodessa, ekat 15 kg 3-4 kuukaudessa, joten painosta en aio stressata, syön kun tekee mieli.
 
hohhoijaa itellä tekee kyllä kaikkea mieli, mutta nyt on pakko oikeasti vähentää etten kohta oo 100kg keijukainen :D nyt oon huomannu itelläni että suolan himo nostaa päätään, ruuassa pitää olla suolaa ja reilusti, tuntuu ettei mikään maistu oikein millekään ilman. Oon päättäny että limujen juonti saa nyt jäädä, sitäkin kun pitäs olla koko ajan lipittämässä, samoin kun salmiakkiahan tässä vois vaikka työkseen syödä :nailbiting:
ja nälkähän on koko ajan!
 
Täällä ei ole tullut vielä mitään mielihaluja tai että ei tekis mitään mieli :) nälkä vaan tulee helpommin ja pitää syödä tasaisin väliajoin, muuten tulee paha olo. Ihan alkuraskaudessa oli koko ajan kauhea nälkä :D
 
Mulla on myös toi ruokahalu jonkun verran kasvanut, mutta koitan sen nälän tilalle juoda vettäkin. Jos tulis niitä raskauskiloja vähän hillitymmin..

Enimmäkseen maistuu suolaset ruuat, välillä myös rasvaset mutta välillä taas etoo pelkkä ajatus.

Selkeitä inhokkeja makeista on nyt suklaa ja suklaamurot, mitkä ennen maistu paremmin kun hyvin.
Mitään muita suosikkeja ja inhokkeja ei oo tullu vastaan.
 
Eilen teki mieli sardiinia. Tänään töissä iski mielihalu riisikakkuihin ja tuorejuustoon (en yleensä koskaan syö riisikakkuja!) sekä pähkinöihin. Kaikkee oli ostettava. :D Onneks mikään ei ollut niin kauheen epäterveellistä!

Mua myöskin kaikki suolanen ruoka - kuten pizza - houkuttaa, mut koitan nyt kuitenkin vältellä sitä suolaa niin paljon kun pystyn. :) Onneks on tosi hyvin maistunut nyt myös kaikki terveellinen ruoka!
 
Voi LilMinni, mä ostin suklaamuroja just kaupasta ku teki niin mieli! :'D en muuten ikinä osta niitä.
 
Salamanteri, luin jostain ettei tuorejuustoja sais raskaana syödä:eek: mut siis en ole varma, muistan vaan lukeneeni jostain semmoista.
 
Mie kyl oon käsittänyt, että niitä sais syödä, jos se tuorejuusto on pastöroitu...

Salamanteri, luin jostain ettei tuorejuustoja sais raskaana syödä:eek: mut siis en ole varma, muistan vaan lukeneeni jostain semmoista.
 
Takaisin
Top