Mielihaluja

Nyt oli pakko ostaa valkosipuli tuorejuustoa (sitä valion violaa joka käy myös raskaana oleville) ja patonkia! Tuli herkuteltua melkein heti puoli patonkia :hungry:
Jaaha, juhannuksen ostoslista piteni näillä :grin
 
Täälläkin jäälatte! Muuten ei mee kahvi. Kalliiks tulee kaupunkireissut jos tommosen laten ostaa ja sit muutenkin tulee ostettua liikaa noutoruokaa kun aina iskee sopivasti nälkä ja olevinaan sit pakko käydä hesellä tai piknikissä ymym.
 
Mä oon ruvennut himoitsemaan ihan hulluna sitä Tartex -kasvistahnaa mitä laitetaan leivän päälle. Se jotenkin tyydyttää mun maksamakkaran himon. Ah, Tartexia ja kurkkua kauranäkkärin päälle, ei oo parempaa!
 
Mä oon ruvennut himoitsemaan ihan hulluna sitä Tartex -kasvistahnaa mitä laitetaan leivän päälle. Se jotenkin tyydyttää mun maksamakkaran himon. Ah, Tartexia ja kurkkua kauranäkkärin päälle, ei oo parempaa!

Mitä mä en oo tommosesta tietoinen! Pakko saada!! :D nams!!
 
Tänään oli pakko tehä kreikkalaista salaattia. Eilen tsatsikia.

Yrittääkö pieni kertoa, että Kreikkaan pitäs lähteä lomalle? :D
 
Mansikat ja mehujää,
alkuraskauden päivittäinen himo,
edelleen maistuu mut ei sentään enää joka päivä :grin
 
Kahvi teki comebackin näin rv20. Tällä viikolla keittänyt jo useana päivänä, ehtihän tuo keitin jo pari kk pölyyntyä käyttämättä.
 
Sama täällä, rv 19 alkoi jälleen kahvi maistumaan :D edellisen kerran juonut joskus rv 6...

Kylmät marjat pakkasesta ovat maistuneet erityisesti ilta-aikaan, eli mansikkaa ja mustikkaa on mennyt lähes päivittäin. Toivottavasti varastot riittää loppuun asti :wink
 
Mulle ei kahvi vieläkään uppoa mutta colaa oon nyt n.lasin per pvä juonu... sekin menee pieninä hörppyinä pitkin pvää että jaksaa töissä.

Muoks

Nii ja meinas unohtua että tomaatti on nyt täällä ihan parasta mutta vain leivän päällä! Ja mandariinia :p
 
Mulla ei mitään ylivoimaisia mielitekoja ole, mutta salaattia tykkäisin syödä. Oon vaan huomannut, että se närästää!?! Oon siis syöny kotimaista jäävuorisalaattia ja närästyksen yhdistän siihen, jos syön sitä tyhjään mahaan. Ruoan jälkeen ei tule oireita. Ihan kummallista.
 
Mulla on ihan järkyttäviä mielihaluja!! Makeaa, suklaata, karkkia ja kaikkea leivoksia tekee kamalasti mieli SEKÄ myös mäkkäri ruokaa yms!! Ihan hirvittää tää! Äskenkin söin ihan normaalia kotiruokaa ja salaattia ja silti on nälkä ja tekee mieli kaikkea herkkua!!:wideyed::eek:
 
Mä haluaisin syödä nyt pussillisen lakuja ja salmiakkia! Suklaat ja lakut yhdessä. Ai että! :nailbiting:
 
Samoin! Mies vielä kiusallaankin syö usein suklaa-lakukuulia tai Kouvolan lakritsia kotona :shifty: Mutta on onneksi luvannut hoitaa mulle sitten lakut ja turkinpippurit sairaalaan :grin
 
Minä oon jo miehelle joka viikko muistanut muistuttaa, että jos joulun yli oon sairaalassa niin mulle pitää toimittaa ihan samat jouluruuat kun kotona. :hilarious:

Hyi että hävis se appelsiinimehun himo kun eilen avasin uuden purkin joka maistui aivan homeelle. Mies ei maistanut ja päivämääräkin oli vielä pitkälle. Liekö tekee makuaisti tepposia, mut viemäriin meni ja loppui mehun litkiminen...
 
Mulla oli esikoisen aikana sairaalakassiin pakattuna lakua, mutta ei kyllä yhtään tehnyt mieli sairaalassa syödä karkkia/lakua, ja jäi syömättä! :wideyed: Vaikka normaalisti uppoaa kyllä hyvin tehokkaasti, vaikkei niin mielikään tekisi :p
 
Minä oon jo miehelle joka viikko muistanut muistuttaa, että jos joulun yli oon sairaalassa niin mulle pitää toimittaa ihan samat jouluruuat kun kotona. :hilarious:

Joo mäki mietin että jos synnytän just jouluna niin haluun kyllä vähintään oman joulunjälkeis joulun että saan ruokia ja tunnelmaa. :joyful: Tai ehkä aloitan joulutunnelmoinnin tänä vuonna jo vähän etukäteen. :woot: Paitsi mua vähän huolettaa että jos vauva rauhoittuu sitten vain joululauluihin. Se olis tuskaa joskus maaliskuussa.
 
Tuli hirvee himo muroihin. En oo muroja syöny moniin vuosiin, mut nyt oli pakko ostaa kaupasta mukaan :joyful:
 
Kauheesti tekee mieli irtokarkkeja ja suklaata! Sitten kun niitä kaupasta käyn, syön muutaman karkin/pari palaa suklaata, ja loput jää miehelle! :D Ihan sama oli esikoisen aikaan. Kannoin lähes joka kauppareissulta karkkia mukana, söin pari ja loput jäi miehen syötäväks! :D
 
Takaisin
Top