Mielihaluja

Hirveesti tekee mieli kaikenlaista leipää, roskaruokaa, suolakurkkua ja kylmää appelsiinia. Yleensä kun en leipää hirveemmin syö enkä muutenkaan hiilareita paljoa niin nyt ei mikään muu maistuisikaan normaalisti olen kitannut myös vettä 3-4litraa päivässä mutta nyt ei normivesi oikein maistu, vichy kyllä uppoaa. Samoin yleensä lounaaksi syönyt salaatin tai keiton niin nyt olis vaan ihana ostaa työpaikan ravintolasta täytetty leipä tai sämpylä. Mitkään makeat ei oikein uppoa. Rv 10+4
 
Mul on ollu pari päivää hirvee himo uunitomaatteihin tai siis tomaatteihin, jotka on pehmeitä ja lämpimiä esim. jonkun piirakan päällä :grin varmaan joku päivä pakko leipoo joku tomaatti-tonnikalapiirakka:joyful:
 
Mä just väsäsin tomaatti tonnikala pizzan noihin aikoihin kun sä oot tänne kirjoitellu :hilarious:
Ja siitä piti jättää puolet pojalle ja miehelle mutta toisin kävi :p
 
Mulla tekee tosi paljon mieli kahvia ja pepsi maxia tai colaa, mutta oon yrittäny pitää kurissa noitten juomisen ku luin kofeiinin ja makeutusaineiden haitoista..
 
Jääkylmä mansikka juissi. Ja perus kotiruoka. Ja vähän kaikkea makeeta voisin syödä. Mitään roskaruokaa ei tee mieli. :D
 
Mulla tekee tosi paljon mieli kahvia ja pepsi maxia tai colaa, mutta oon yrittäny pitää kurissa noitten juomisen ku luin kofeiinin ja makeutusaineiden haitoista..

Miten joku voi himoita kahvia :O ajatuskin saa niskavillat pystyyn ja oksennuksen kurkkuun. Ennen raskautta elin kahvilla :D
 
Mulla tekee tosi paljon mieli kahvia ja pepsi maxia tai colaa, mutta oon yrittäny pitää kurissa noitten juomisen ku luin kofeiinin ja makeutusaineiden haitoista..

Ihanaa et jollekulle muullekin maistuu kahvi :D Itsellä ekat viikot meni ilman kun inhotti mutta nyt maistuu taas ja välillä ihan tekee mieli. Määriä oon vaan vähentänyt pariin kupilliseen päivässä.

Itseäni himottaa ruuista eniten kaikki rasvainen ja suolainen: pizza, pastat, liha ylipäätään. Makeeta menee kyllä myös ihan samalla tahdilla.. Mitään yksittäisiä isoja himoja ei vielä oo ollut. Tappavan tasainen jatkuva nälkä vaan :D
 
Uudet perunat, siihen voita ja sipulia! :p

Samoin kaikki suklaa ja karkki, nytki on irtokarkkipussi nenän edessä :grin Mustat karkit jätän silti välistä..
 
Lämmintä ruokaa ei oikein tee mieli, voisin elää leivällä tai mansikoilla, tai riisipuurolla, smoothieilla, muumilimulla ja hedelmillä :grin
 
Mun tekee mieli salaattia ja vaaleaa leipää. Alkuun teki mieli vain hedelmiä, sitten sinappia ka suolakurkkua, ja nyt en taas voisi mitään suolaista pistää suuhuni.
 
Mulla oli esikoista odottaessa jäätävä sinappihimo, se alkoi siinä joulun tienoilla kun oli kinkkuaika ja sen kanssa söi sinappia hulluna ja lisäks teki mieli laittaa sitä jokaisen leipäkinkunkin päälle :grin
 
Suklaata suklaata karkkia suklaata :D
Monet perus lämpimät ruoat etoo. Sit kans teetä tekee mieli :D ihan eri mieliteot kuin ekassa raskaudessa.
 
siis minä joka on ollut pahamaineinen kahvi- ja kolaholisti niin viime viikon perjantaina työpaikan maksamalla lounaalla päätin kokeilla kahvia ja yök se oli jotain järkyttävää... ja tänään töissä saatiin cola tölkit juotaviksi ja hyi se maistui oudolta... taidan pysytellä tossa jaffassa.

Nyt on pikkuhiljaa karkit ruvenneet taas maistumaan. Töissä kiva pitää tuttifrutti askia taskussa ja välillä heittää pien karkki suuhun ja nautiskella siitä.
Edelleen muuten kaikki suolainen uppoaa
 
siis minä joka on ollut pahamaineinen kahvi- ja kolaholisti niin viime viikon perjantaina työpaikan maksamalla lounaalla päätin kokeilla kahvia ja yök se oli jotain järkyttävää... ja tänään töissä saatiin cola tölkit juotaviksi ja hyi se maistui oudolta... taidan pysytellä tossa jaffassa.

Nyt on pikkuhiljaa karkit ruvenneet taas maistumaan. Töissä kiva pitää tuttifrutti askia taskussa ja välillä heittää pien karkki suuhun ja nautiskella siitä.
Edelleen muuten kaikki suolainen uppoaa
Mulla ihan samoin!
Paitsi nyt olen todennut, että jäälatte uppoaa kovissa kahvihimoissa :)

On outoa, että cola maistuu pahalta. Esikoista odottaessakin join sitä jopa vähän liikaa.
T. Cola-addikti
 
Nyt oli pakko ostaa valkosipuli tuorejuustoa (sitä valion violaa joka käy myös raskaana oleville) ja patonkia! Tuli herkuteltua melkein heti puoli patonkia :hungry:
 
Takaisin
Top