Mielihaluja ja ällötyksiä

Oii meetvursti :Heartred Se aivan unohtui.
 
Siis meillä mies osti paketin meetvurstia, koska teki mieli meetvurstileipiä... Vasta kassalla huomasin kun pakkasin ostoksia ja sain kauhean kohtauksen. Paketti kyllä ostettiin mutta se on ja pysyy avaamattomana jääkapissa niin kauan kunnes minäkin saan sitä syödä! Mies on siis ollut ehdottomampi minun syömisrajoitusten suhteen kun minä itse joten siksi varsinkin kiukutti ja joka kerta kun avaan jääkaapin niin houkuttaa... :D
 
Niiinu, Meillä myös näin! Siis meetvurstin oon kieltänyt mieheltä koska sen himo nyt on ollut koko raskauden ylitse pääsemätön ja mä en vaan kestäisi katsoa vierestä kun toinen herkuttelee. :arghh:
 
Eipä ole Miitu meidän miehillä enää kauaa kun saavat meetvurstileipänsä syödä :D Se on kyllä kumma kun nimenomaan kaikki kielletty himottaisi! :woot:
 
Oi meetvursti, sitä en ole muistanut tai kaivannutkaan viime aikoina :eek: Se on jääny unholaan tän juustonhimon alle. Mut sitä rainbown yhtä kinkkuleikettä joka on vissiin jotain kylmässvustettua tms niin sitä täytyy kyllä saada piakkoin, vaikka siihen juustolautasen kaveriksi :p ja punkun:angelic:
 
Punkkua ja juustoja joo saatava! :p
Täytyyhän sitä sitten juhlistaa kun näistä kuukausista on selvinnyt. :wink
 
Kyllä nuo rajoitukset on mullakin jääneet päälle vieläkin, pitää erikseen muistuttaa itseään, että nyt ei tarvitse enää ihan niin tarkkana olla :happy: Salaattia täytyisi kyllä tehdä pitkästä aikaa, sitä fetaaaaahh :hungry:
 
Se voileipäkakkukin vielä! :p
Esikoisen synttärit pian ni voi hyvällä omallatunnolla väsätä vaikka koekakun, hehe :shy:
 
Mulla suurin osa noista kielletyistä ei kuulu normaalistikaan ruokavalioon (esim metukka, juustot) mutta mä ootan innolla ekaa skumppalasillista ja sitä että voin saunan kanssa hörppiä oikean Sommersbyn siiderin. Kuulostaapa deekulta, mutta tää 9kk tauko alkaa tuntua jo tarpeeks pitkältä :hilarious:

Toinen mitä ootan on sushibuffa! Nyt en oo uskaltanut pahemmin sushia kiskoa levän takia, mutta kohta ei tarvii sitäkään murehtia.

Minkähän (teko)syyn mä keksisin voileipäkakulle? 10.10 näyttäs olevan virallinen Kakkujen koristelun päivä, siinähän sitä syytä oliskin :hungry:
 
Täällä oli iltapalalla metukkaa :hungry: Ja hirvee jono himokkaita mammoja jääkaapilla :hilarious:
 
Tässä vaiheessa ei mitään himoja enää kyllä ole. Toki on varmasti ihana tunne että voi halutessaan korkata pitkän ajan jälkeen saunaoluen, mutta tuskin sitä tulen vähään aikaan tekemään. Salmiakkia, lakuja ja fetaakin olen syönyt sillon tällöin joten eipä ne oikein kielletyiltä tunnu. Sushi on varmaan ainut mitä aijon käydä syömässä mahdollisimman pian ja sekin johtuu siitä että himoitsin sushia ihan älyttömästi ennen raskautta ja vihdoin kun olisin päässyt syömään niin tein plussa testin.
 
Mies toi kotiin viime kauppareissulta sellasta meetvurstia, jossa on poroa ja hevosta, on kyllä tosi maukasta :hungry:
 
En ole koskaan sushia edes maistanut, se raaka kala arveluttaa ja vähän ehkä pelottaakin sen verran, etten ole koskaan rohjennut maistella. Saattaisi olla ihan hyvääkin ehkä.

Graavilohi on ainoa raaka kala, jota syön, sitäkin ehkä pari kertaa vuodessa. Työpaikan jouluaterialla sitä on tarjolla, niin silloin tulee syötyä :)
 
Mä haluan maksalaatikkoa! Saarioisten maksista oon himoinnut koko raskausajan. :P Taitaa siitä tulla tämänkin lapsivuodeajan vakiosapuska. :D
 
Kaari, silloin kun vielä kalaa söinkin niin mäkään en syönyt muuta kuin ehkä yhtä tai kahta eri sushia, joissa oli jotain tonnikalamössöä tai muuta kypsää kalaa, koska se raaka kala ällötti. Nyt vetelen vegesusheja ihan innolla, kun on löydetty pari paikkaa joissa on ihan älyttömästi erilaisia vegevaihtoehtoja.

Ja nyt tekis mieli päästä sushibuffaan.. :joyful:
 
Mä kans odotan tuota aikaa, kun ei tarvii enään muistutella itseä kielletyistä ruuista yms! :Heartred Ja se ensimmäin kylmä saunaolut houkuttelee kans erittäin paljon vaikka en mikään alkoholin suurkuluttaja olekaan :D
 
Oii kylmä saunaolut :Heartred Vaikka oon nyt löytänyt alkoholittomankin korvikkeen.

Muistan esikoisesta kun lemppari oluen ostin saunaan uudenvuoden yönä. Meiltä näkyi raketitkin sinne ja siellä miehen kanssa kilisteltiin.
Sain ensimmäisen huikan kitusiini niin jo vauveli heräsi. :grin Siinä sitä sitten tuumin, että niin, tätä hetkeä olin odottanut 9kk. :grin
 
f095d894ccfb690b5e2ae9a521cadf17
riittäiskö synnärille? :'D
 
Takaisin
Top