Miehet ruokavaliolle!

T

tilkkutäkki

Vieras
Heipähei. Olen 26v. nainen Pohjois-Suomesta, mieheni (27 v)kanssa kohta 9kk yrittänyt raskautua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Itse yritän elää mahd. terveellisesti (ei alkoholia, kofeiinia rajoitetusti, vihanneksia, hedelmiä yms yms), MUTTA ongelmaksi alkaa muodostua miehen ruokavalio. Hän mennä porskuttaa ihan vanhoilla meiningeillä eikä ota kuuleviin korviinsakaan, että hänenkin kannattais vähän miettiä mitä suuhunsa pistää. Miten teillä? Onko paremmat miehet, jotka osaavat itse muuttaa käyttäytymistään? Vai oletteko onnistuneesti osanneet perustella, miksi myös miehen elämäntapamuutoksella voi olla merkitystä? Mieheni ei ole mikään rontti kuitenkaan ja mikäli nyt olen oikein häntä tulkinnut,kyllä se jälkikasvu myös häntä oikein kovasti kiinnostaisi... Mutta terveellinen ruoka ja poikain olutpitoisten saunailtojen vähentäminen kuitenkaan ei... Mitä tässä keksisi?
 
meillä on sama ongelma, tuntuu että mieheni stressaa enemmän siitä että lasta ei vaan kuulu mutta kun yritän selittää että alkomahooli ei tee hyvää niin hän vaan tokaisee että ei se siitä johdu, on ne muutkin juopot saanut lapsia ja hän ei kuitenkaan juoppo ole...
 
Takaisin
Top