Miehen siittiöissä vikaa

'muurahainen'

Päivystävä dosentti
Kesämammat 2017
Hei meille tuli diagnoosiksi teratozoospermia. Ei paljoa keskustelua täältä löytynyt aiheesta, joten aukaisin tänne uuden keskustelun.

Itse kaipailisin kohtalotovereita ja vippaskonsteja jolla kotikonstein siittiöiden laatua saataisiin parannettua. Olen nyt jonkin verran lukenut, että joitakin vitamiinejä lisäämällä ruokavalioon voisi olla apua sperman laatuun. Vinkkejä otetaan vastaan!

Laitelkaahan listaa mitä miehenne alkoi syömään ja auttoiko syönti siittöiden laatuun? :)
 
Heips muurahainen! Taidettiin olla raskaaksi -14 samassa ryhmässä kenties? (Vai oliko se edes tuo vuosi :D) Meillä syötin miehelle sinkkiä, seleeniä ja foolihappoa. Ja maca-jauhetta alettiin tämän vuoden puolella käyttämään :)
 
Timbe, kyllä me oltiin, vuotta en nyt muista. :)

Meillä mies juo melkein päivittäin rainbown monivitamiinijuoman, siinä on jo vaikka ja mitä, mut ei näköjään pelkästään riitä. Sinkkiä ja magnesiumia löytyy myös kaapista. Macakin on ollut käytössä, nyt tosin on syönyt vähemmän.

Mistä tota seleeniä saa? Millanen pakkaus?
 
Apteekista oon ostanu, oliskohan 100tabl noin 10€? En tarkalleen muista. Voi tietysti saada luontaistuote kaupastakin. Minkälaisia arvoja miehes sai analyysista?
 
Meidän tarina muuttuikin nyt syyskuussa ICSI/IVF hoitoihin... nyt tässä piinaillaan tarttuiko pikkuinen IVF:läinen mukaan. :)
 
Takaisin
Top