Miehellä vauvakuume?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Onko teidän omaan mieheen iskenyt vauvakuume ilman, että sinä itse olisit vauvakuumeillut? Tai löytyykö teidän lähipiiristä miestä jolle olisi iskenyt vauvakuume yhtäkkiä ilman, että puoliso haluaisi myös?

Asia tuli mieleen siitä kun veljelläni on kova vauvakuume, mutta hänen puolisollaan taas ei. Muita vauvakuumeilija miehiä ei lähipiiristäni löydy, sillä usein se vauvakuumeilija on ollut nainen. Olisi kiva lukea, jos tiedätte jonkun miehen jolle vauvakuume on iskenyt, vaikka hänen puolisolleen ei ole. :)
 
Hmm, veljiini ainakin on iskenyt eno-tauti kun sain lapsen. En varsinaisesti yllättyisi vaikka toinen haluaisi lapsen ennen tyttöystäväänsä. Toistaiseksi ei kuitenkaan ole tietojeni mukaan vauvakuumetta. Toisaalta mistä sitä tietää, en itsekään veljilleni kertonut vauvakuumeesta, kun ensimmäistä kuumeiltiin.
 
Tiedän parikin miestä jotka on potenu vauvakuumetta :joyful: hetkonen... eikun siis kolme tai neljäkin :hilarious: ja siis (osa) ihan itse myöntäneet asian :wink ja kai se on tuo omakin isäntä jollakin tasolla jossakin välin vauvakuumetta poti.
 
Monethan toki potee vauvakuumetta ihan hiljakseen tai siis niin etteivät siitä kauheesti puhu tai niinhän mä itsekin oon tehnyt. Oma veljeni puhuu asiasta hyvin avoimesti ja ihan kaikkien kuullen, joten siksi tämä tuntuu jotenkin ihan uudelta jutulta. Ja ei siinä mitään pahaa ole, sillä ihanaa, että hän puhuu asiasta. :)
 
Ei taida olla tiedossa sellaisia tapauksia, joissa mies kuumeilisi ja puoliso ei, mutta muutoin miehen kuumeilu on kyllä tuttua. Omanikin kuumeili silloin, kun annoimme ensimmäiselle yhteiselle lapsellemme luvan tulla. :) Toisen kohdalla hän ei ehtinyt kuumeilla sillä kuopus sai alkunsa vahingossa ja vähän turhan pian isoveljensä jälkeen, ja nyt mies ei todellakaan kuumeile, vaan on sitä mieltä, että ei ikinä enää yhtään lasta. :D :D
 
Meidän miehellä on, tai ei nyt varsinaisesti vauvakuume, mutta haluaisi toisen lapsen. Itsekin ehkä toisen haluaisin, mutta joskus myöhemmin, vuosien päästä. Mies on tosin ehdottanut että voisi jäädä kotiin lasten kanssa, joten olen hieman suotuisampi ajatukselle sen takia. Vauvan saa mieskin ruokittua korvikkeella.
 
Tiedän yhden pariskunnan, yhdessä lähemmäs 10v ja mies poti melkein koko tän yhdessäolon vauvakuumetta, nainen ei. Yhdessä vaiheessa nainen mietti että ehkä sittenkin joskus vois lapsia ajatella, mutta lopulta päätti ettei halua ollenkaan. Päästi miehen menemään ja tavoittelemaan "lapsellista" tulevaisuutta jonkun muun kanssa perhettä perustamaan.
 
Joo ja sitten tiedän toisenkin parin jonka miespuolinen osapuoli kuumeili toista lasta mutta nainen ei.
 
Takaisin
Top