Menkat myöhässä?

Kevät123

Silmät suurina ihmettelijä
Tiedän ettei ole ehkä mahdollista, mutta olin yhdynnässä 10.4. ja seuraavana päivänä piti alkaa kuukautiset tänään on 13.4. eikä ole vieläkään tullut. Onkohan mulla kuukautiset vähän myöhässä vai voiko olla jotain muuta? Koko ajan on sellainen olo et alkavat alavatsaan nipistelee eilisestä päätä on särkenyt ihan hirveesti heräsin yöllä menkkakipuihin sattui alavatsaan niin paljon et oli pakko herätä.
 
Kevät123, arvelen, että ovat vain myöhässä. Yleensä raskaustestin tekeminen toimii kuukautisten tuojana jostain kumman syystä monilla meistä. Toki, sinulla ei vielä voisikaan siinä mitään näkyä, ehkä vasta 18 päivää suojaamattoman yhdynnän jälkeen. Jos olisit hedelmöittynyt, ei siitäkään ihan vielä voisi tulla oireita. Vasta 6-9 päivää yhdynnästä aikaisintaan.
 
Stressikin voi pidentää kiertoa. Otahan lunkisti niin ehkä ne sieltä alkavat. Tai sitten ei, mutta noin pian menkkojen alkua en minä uskoisi, että hedelmöittyminen ois kerinnyt tapahtua ellei kierto ole jostain syystä paljon pidempi. Ja joskus voi jäädä muutenki yhdet tai kahdet välistä just fyysisestä tai henkisestä paineesta.
 
Kuukautiset on siitä jännät, et keho kyllä reagoi jos on pienintäkään stressin aihetta. Esim itellä viime kesänä, kuukautisia ei tullut kolmeen kuukauteen (oli just häästressi), kunnes sit tupsahti juuri mun hääpäivänä :D samantien kun stressi laukesi niin alkoi menkat.
 
Joo olivat myöhässä kyl ne menkat sit tuli. Kysyisin vielä et voiko hedelmöittymisen 4. tai 5.päivänä tuntea jotakin. Minua nipistää vasempaan alavatsaan aika paljon. Eli olin yhdynnässä 25.4. ovulaatio tapahtui seuraavana päivänä.
 
Muokattu viimeksi:
Oletko jo päässyt testailemaan? Alkion kiinnittymisen voi tuntea 5-10 päivää munasolun hedelmöittymisestä. Mulla on kolme raskautta alkanut ja joka kerta olen tuntenut nipistelyä ja lieviä kipuja kohdussa 6-8 päivää ovulaation jälkeen parin päivän ajan joka kerta. Muutoin ei ole mitään vastaavaa tuntunut ja yritystausta 10 vuotta.
 
Mä oon yrittänyt jo kohta 2v ja vieläkään ei raskaana. Minulla olisi pitänyt kuukautisten olla 21.-24.12.17 mutta ei oo näkynyt. Jätin e-pillerit pois maaliskuun puolessa välissä 2017. Tänään tein apteekin digitaalisen testin joka näyttää kuinka pitkällä raskaus on jos olen raskaana. Vastaus oli EI RASKAANA, vaikka mulla raskausoireita on ollut
 
Takaisin
Top