Menkat myöhässä ja testit negatiivisia

Kuumeilija95

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heips taas, mulla nyt menkat 5päivää myöhässä ja testit negatiivisia? Ruumiinlämpö hieman koholla, rinnat arat, päänsärkyä lähes jatkuvasti, vatsan turvotusta ja ajoittaista aamupahoinvointia..... menkka kipujakaan ei ole ollut.. viimeksi kun huomasin menkkojen olevan myöhässä niin olivat kerenneet olemaan jo 2 viikkoa ja silloin tekemäni testi oli positiivinen.. miten pitäisi edetä? Onko jollain vastaavanlaisia kokemuksia?
 
Heippa itselläni on menkat nyt 2 viikkoa myöhässä maanantaina sain ekan haamu plussan. Johtunee siitä että ovulaatio oli vasta ihan loppukierrosta. Voisikohan olla sinulla sama tilanne. Itse odottelisin muutaman päivän ja tekisin uuden testin
 
Terveyskeskuksessa voidaan ottaa verikoe jos testit on epäselviä, mutta odottelisin pari päivää ja testaisin vielä kotona.
 
Hups, olen täällä muutamassa eri ryhmässä ja en ole muistanut tänne kirjoittaa lainkaan eli siis hcg negatiivinen ja kiertopäivänä 38 alkoi menkat. Olen edellisten menkkojen loppuvaiheilla aloittanut uuden lääkkeen syönnin ja oletan menkkojen myöhästymisen johtuvan niistä, olen myös alottanut koulun just kuukausi sitten eli stressiltäkään ei olla vältytty. Nyt vaan jännätään josko näiden menkkojen jälkeen tärppi kävis :)
 
Takaisin
Top