Menikö sikiön sukupuoliarvio oikein?

Menikö sikiön sukupuoliarvio oikein?


  • Kaikki äänestäjät
    85

Lavinia

Sanavalmis juttuseppä
Meillä kaksi poikaa ja oletin, että tottahan toki se kolmaskin on poika. Rakenneultrassa lääkäri kuitenkin näki tytön, näytti vielä että tuossa näyttäisi olevan klitoris ja tuossa häpyhuulet. Nyt olen ihan ällikällä lyöty, että voinko minä muka pyöräyttää muitakin kuin poikia :grin

Kuinka luottavaisia te olette olleet lääkärin arvioiden kanssa? Onko mennyt oikein? Mulla molemmat pojat näytti pojilta heti rakenneultrassa.
 
Rakenneultrassa en luottanut täysin, mutta koska kaksosia seurataan ultralla noin 2-4 viikon välein, kysyin lääkäriltä vielä monessa ultrassa sukupuolet. Viimeisellä kolmanneksella ultra on kuulemma jo 100% varma, jos jalkoväliin vain nähdään, joten luotin kyllä varmuudella siinä vaiheessa odottavani tyttöjä. :) Yli 90% varmuus tuossa rakenneultrassakin taitaa olla, mutta ehkä vauvan huoneen seiniä ei kannata sen perusteella kuitenkaan maalata.
 
Aika jännää :) Esikoinen se kovasti siskoa toivois niin se varsinki ilahtuisi. :love2

Ps. Meillä on muutes kaikki makuuhuoneet ollu jo valmiiksi vasleanpunaiset, niin ehkä tämä on kohtalon huumoria :laughing002
 
Rakenneultrassa oli jalat niin tiukasti koukussa ja yhdessä, että oli vaikea mitään nähdä. Yhdessä vaiheessa pääsi sit alakautta kurkkimaan ja vahva tyttöveikkaus tuli.

Varmistui rv 37 synnytystapa-arvion yhteydessä tehdyssä ultrassa vielä tytöksi, sit oli paikat hyvinkin selvästi näkyvillä.

Ja tyttö tuli 3.11.16 rv 39+3 :p
 
Meillä mun oma äippä povas sormustestillä ja ekaksi tuli tyttö vaik piti jännityksessä loppuun asti ja kuopus sama homma ja hääpä otti ja näytti,et hää on poika :excited001
 
11 lasta ja jokaisesta saatu sukupuoliarvion viikoilla18-22( nuorimmasta jo rv 13 joka sekin piti alusta asti paikkansa)ja kaikki osuneet oikeaan:)
 
Pojasta rakenneultrassa vko 19 sanottiin että aivan selvä poika, ruudulla näin itsekin pippelin ja kuvakin pojan vekottimista saatiin. :grin Oikein vissiin esitteli siellä että hei, poika olen. Itsellä oli siihen asti ollut tunne siitä, että odotan tyttöä, mutta ei ollut oma tunne oikeassa.
 
Minulla kaksi lasta ja kummankin arvio sukupuolesta meni oikein poika ja tyttö :p huomasin itsekin heti eron ruudulla pojan ja tytön välillä :)
 
Ois kiinnostavaa tietää, mikä noissa kolmessa ei-vastauksessa aiheutti väärän arvion? Ja kumpaa sukupuolta oli?

Tuo gallup-kysymys ois voinut olla vähän tarkempi, toivottavasti kaikki vastanneet on vastanneet sen mukaan menikö ULTRASSA oikein, ei siis oma tai jonkun toisen tuntemus tm. :wink
 
Meillä esikoisesta annettiin hatara veikkaus tytöstä, sillä kätilö vilaukselta näki tytön "paikat" ,mutta sitten, kun ois tarkemmin tutkinut asiaa, niin vauvapa ei näyttänyt. Itse olin tosi skeptinen tästä veikkauksesta, kun lähipiirissä on monta tapausta, jossa on tyttöä veikattu ja poikahan sieltä loppujen lopuksi heille tuli. No meidän tapauksessa tämä hatara veikkaus piti paikkaansa ja tyttö meille syntyi. Nyt meille on tulossa toinen lapsi ja saa nähdä mitä rakenneultrassa näkyy. :grin
 
Selvät pojan vehkeet näkyi rakenneultrassa ja poikahan sieltä syntyi :)
 
Esikoisessa oli varma poika tosin tiesin jo sen itsekin. Poika tuli.

Nyt en tiedä yhtään. Kolmen viikon päästä toivottavasti selviää. :binkybaby
 
Kolme ensimmäistä ja uä:ssä sanottu tyttö ja tyttöjä tuli, neljännestä useassa uä:ssä selkeä poika( löytyy jopa video pojan ”vehkeistä”) mutta tyttö syntyi
 
Arviot ovat pitäneet paikkansa kaikkien kohdalla. Keskimmäistä arveltiin pojaksi jo nt-ultrassa, ja poikahan sieltä tuli. :) Poika-arviot ovat yleisesti ottaen luotettavampia, mutta kyllä meillä tyttö"lupauskin" piti paikkansa. :)
 
Pojat on menneet oikein, ekasta tytöstä lääkäri veikkasi poikaa ja kätilö tyttöä, seuraavasta tytöstä kysyttiin sukupuolta vasta rv30 jolloin tytön kamppeet oli selkeästi nähtävillä, kolmannesta tytöstä ei muistaakseni kysytty, mutta pyysin kätilö rakenneultrassa hetken pyörähtämään haaroväli alueella ja itse tulkitsin tytöksi :D Nyt odotan kuudetta ja rakenneultrassa kysäisin kätilön arviota, tyttöä veikkasi :) Juhannuksena nähdään oliko arvio oikea :)
 
Takaisin
Top