Menetkö lapsimessuille?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Kuinka moni täältä on menossa Helsingissä järjrstettäville lapsimessuille?

Minä harkitsin jo messuille lähtemistä, mutta kun pelkästään matkoihin menisi n. 8 tuntia, niin jätän messut väliin. Paljonhan siellä olisi varmasti nähtävää, koettavaa ja etenkin hyviä tarjouksia, mutta toisaalta ehdin varmasti vielä joskus toistekin sinne messuille.:)
 
Me ollaan menossa, isosiskoni ehdotuksesta. En oo ennen ollut, koska oma tyttäreni on alle 1,5 v. ja tästä se kai ”paikkojen” kiertäminen alkaa :) On varmaan ihan hirveetä, mutta pitäähän se kokea. Haluaisin mennä lähijunalla, mutta jos perillä tarvitaankin autoa, ni sit kai se on uhrauduttava :wink
 
Viime vuonna tuli käytyä. Mitään en ostanut, ilmaistavaraa sai jonkin verran mukaan. Ihan kiva oli käydä, mutta mitään ilman ei kyllä jää, vaikka ei menisikään. Tänä vuonna ei ole suunnitelmissa. :)
 
Viime vuonna olin ekaa kertaa kun voitin liput. Oli ihan kivaa. Ihmisiä paljon, vauva jaksoi hyvin kurkkia kantorepusta. En tainnut juurikaan ostaa mitään, mutta ilmaisnäytteitä sain mukaan.
Tänä vuonna mennään myös kun sain lipun kaverilta. Saa nähdä miten erilaista siellä on kierrellä taaperon kanssa. :D
 
En aio mennä tänä vuonna, ellen jostain voita lippuja. Kolme viimeistä vuotta kierretty. Liikaa ihmisiä ja jonoja tälläisen maalaistollon makuun :wink
 
Mieli tekisi mennä, mutta ajatus väentungoksesta ahdistaa. Jos lippuja ei suoranaisesti käsiin putoa, niin jäänee väliin :)
 
Menen, jos saan ilmaisliput jostain. Ei se niin kiva tapahtuma ole, että siitä haluaisi maksaa, mutta ilmaiseksi voin käydä pyörähtämässä.
 
Menen ystävän kanssa :) en ole ennen ollut, joten hauska kokea. Pojalle koitan metsästää kesävaatteita :D
 
En aio mennä tänä vuonna, ellen jostain voita lippuja. Kolme viimeistä vuotta kierretty. Liikaa ihmisiä ja jonoja tälläisen maalaistollon makuun :wink
Niinhän ne liput käteen tipahti :hilarious: Täytynee käyttää pois :grin
 
Mun makuun lapsi-messujen taso on laskenut muutamassa vuodessa valtavasti, joten ei ole mielenkiintoa mennä.
Ja vihaan suurinta osaa vaatteista, joita siellä on tyrkyllä ja niitähän siellä riittää ihan liikaakin. :D äh, ei nappaa.
Säästöä, kun jättää menemättä. :wink
 
Takaisin
Top