Me juuri plussanneet

Tänään 4+0 aamupissasta 4h pidätyksellä digi antoi tulokseksi 2-3,vk. Nyt voin ehkä vähän hengähtää hetkeksi:nailbiting: :happy:

Viikon päästä teen vielä yhden digin ja jos se on 3+ ni lopetan testailun. Pari liuskatestiä aattelin täs loppuviikon aikana pissiä vielä ja seurata vahvistumista:p
 

Liitteet

  • IMG_20180613_061040.jpg
    IMG_20180613_061040.jpg
    596.8 KB · Katsottu: 43
Ihanaa Rintta, että digi näyttää noin hienoja viikkoja. :Heartred

Minun digit ei eilen saapuneetkaan vaikka niin luulin. No jospa tänään, niin pääsen huomenna aamupissistä sen tekemään. Minä ajattelin myös testata sinne asti kun digi näyttää 3+ ja jättää sitten testailut. Sen jälkeen onkin sitten jo ultra ja siellä toivottavasti voi huokasta helpotuksesta ja alkaa ehkä hiukan nauttia.
 
Kiva Rintta että tuli noin hyvä tulos! Mä sain viikko sit maanantaina digiin saman tuloksen. Tein eka sellasen liuskatestin ja seuraavalla viikolla digin :) muuten en oo testaillu enkä testaakkaan.
 
Heippa, liityn joukkoon. Nyt mennään noin 4+6, 6 päivää sitten plussasin ekaa kertaa ja tänään tein melko vahvan viivan kolmanteen laatikossa odottaneeseen testiin, lisää en osta :)
Kolmas lapsi tulossa, innolla odotan sitä että päästään kertomaan lapsille myöhemmin kesällä. Vielä ei uskalla.
 
Hei, ehkä minäkin uskallan jo tänne kirjoittaa. Tein viime viikon to ekan testin jossa oli haamuviivaa. Uskomattomalta tuntui ku ei etes kauaa olla keritty yrittää. Heti ekasta kierrosta tärppäs. Testejä oon nyt tässä kolmena aamuna tehny viimesimmän tänää ja nyt oli jo tosi selkeet viivat. Aplikaatioiden mukaan laskettu aika ois 13.2. eka neuvola on 28.6 eli saa nyt nähdä mikä tämän raskauden oikee laita sitte on. Jännittää ja uskomattomalta vielä tuntuu☺ Ja siis tosiaan ekaa odotan jos se ei vielä tekstistä käyny ilmi
 
Ilmoittaudun myös mukaan. Eilen tein testin johon tuli haalea viiva, kuitenkin selvästi erottuva miehenkin mielestä. Ensimmäistä lasta odottelen. Muutamia kuukausia sitten jätin ehkäisyn pois, joten tärppiä on odoteltu jonkin aikaa. La 16.2.

Olo on muutoin hyvinkin tavallinen, paitsi että menkkamaisia vihlaisuja ja kouraisuja on nyt ollut hieman yli viikon verran. Onko muilla ollut tällaisia tuntemuksia raskauden alussa? Ensin ajattelin että menkathan siellä vain alkavat, mutta sitten niitä ei kuulunutkaan ja tein testin... Ennen testiä arvelin kuitenkin että olen raskaana, sillä menkat eivät ole olleet koskaan ennen myöhässä missään tilanteessa.
 
Ilmoittaudun myös mukaan. Eilen tein testin johon tuli haalea viiva, kuitenkin selvästi erottuva miehenkin mielestä. Ensimmäistä lasta odottelen. Muutamia kuukausia sitten jätin ehkäisyn pois, joten tärppiä on odoteltu jonkin aikaa. La 16.2.

Olo on muutoin hyvinkin tavallinen, paitsi että menkkamaisia vihlaisuja ja kouraisuja on nyt ollut hieman yli viikon verran. Onko muilla ollut tällaisia tuntemuksia raskauden alussa? Ensin ajattelin että menkathan siellä vain alkavat, mutta sitten niitä ei kuulunutkaan ja tein testin... Ennen testiä arvelin kuitenkin että olen raskaana, sillä menkat eivät ole olleet koskaan ennen myöhässä missään tilanteessa.

Mulla on kyllä ollu nyt kohta viikon verran menkkamaisia tuntemuksia. Tietyt asennot myös tuntuu aiheuttavan tuntemuksia. Lisäksi on semmonen iha hölmö olo kokoaja:sorry:
 
Ilmoittaudun myös mukaan. Eilen tein testin johon tuli haalea viiva, kuitenkin selvästi erottuva miehenkin mielestä. Ensimmäistä lasta odottelen. Muutamia kuukausia sitten jätin ehkäisyn pois, joten tärppiä on odoteltu jonkin aikaa. La 16.2.

Olo on muutoin hyvinkin tavallinen, paitsi että menkkamaisia vihlaisuja ja kouraisuja on nyt ollut hieman yli viikon verran. Onko muilla ollut tällaisia tuntemuksia raskauden alussa? Ensin ajattelin että menkathan siellä vain alkavat, mutta sitten niitä ei kuulunutkaan ja tein testin... Ennen testiä arvelin kuitenkin että olen raskaana, sillä menkat eivät ole olleet koskaan ennen myöhässä missään tilanteessa.

Kyllä ihan tutulta kuulostaa, onnea plussasta :)
 
Moikka kaikki!

Eilen testailtiin täälläkin ja plussa pärähti mittariin ennen kuin ehdin edes vessasta ulos! Aluillaan on ensimmäisemme ja laskeskelimme, että jos kaikki menee hyvin olisi laskettu aika 16.2 tai 17.2.2019.

Pari päivää jo "tiesin" että nyt on tärpännyt. Turvotus on ollut ihan JÄÄTÄVÄ ja alavatsassa ollut vihlaisuja ja kramppailuja. Sama juttu kuin monilla muillakin, että ajattelin vaan menkkojen alkavan.

Jännän äärellä ollaan. Tosi hassu fiilis, en tiä kauanko kestää että tämän sisäistää :)
 
Onnea kaikille uusille tulokkaille plussista!

Mulla on jatkuvaa painontunnetta alavatsalla ja varomattomista liikkeistä muistutellaan vihlonnalla. Alan pikkuhiljaa tottua ajatukseen raskaudesta, vaikka toisinaan huomaankin kaipaavani sitä, että olisin vain ihan tavallinen aikuinen ja saisin syödä mitä ennenkin. Nämä rajoitukset ja fiilikset on tuntuneet aika paljolta yhtäkkiä.
 
Takaisin
Top