Me juuri plussanneet

Ei tästä ota nyt erkkikään selvää, spämmään koko ketjun näköjään. Jään jännäilee miten täs käy...toivoa näköjään on...kiitos kaikille tsempeistä, tää päivä hajotti niin pahasti..
 

Liitteet

  • IMG_20180611_222323.jpg
    IMG_20180611_222323.jpg
    623.2 KB · Katsottu: 83
Oho! Musta tossa keskimmäisessäkin on haalea viiva eikä täysin puhdas nega. Toivotaan parasta!!
 
Ettei vaan olisi pissi ollut laimeampaa tossa keskellä olevassa? Tiesittekö, että myös tuohon viivan vahvuuteen vaikuttaa myös se, miten psljon sitä väriä on laitettu testiin. Minä olen joskus testannut, että tein samasta pissistä kaks testiä ja toiseen tuli toooosi haalee viiva kun toinen oli jo tulipunanen. :)
 
Kyllä jätti sydän lyönnin väliin kun aamulla oli toi hailura ja sitten uudelleen illalla kun tuli noin vahva plussa :D
 
Rintta: Teitkö aamulla vielä uutta? Mikä toi testi oli? Laittaisin kyllä palautetta menemään.
 
Rintta: Teitkö aamulla vielä uutta? Mikä toi testi oli? Laittaisin kyllä palautetta menemään.
En oo vielä tehnyt, yöllä on niin jano et heräilen 3h välein pissalle koska on pakko juoda, aattelin illalla kun pääsen iltavuorosta ni tehdä testin taas. Testi on rfsu:n herkkä eli 10ium/ml.
 
Miulla oli tänä aamuna melkein yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva :happy: pitäis olla 5+4 tänään, mut voi olla vähän liian aikasessa oma arvioitu laskettu aika 8.2. Laskin tuossa parin viime kierron pituuksia, niin vaihtelee näköjään 28-31 päivän välillä. Ehkä se lääkäri näkee sen sit ultrassa paremmin :cat:
 
aad4c6b3d661f6457be2b3af6177efd1


Tässä on minun testirivi. Alotin dpo 9 ja alin on tänään eli dpo 15. Suurinpiirtein noin menee dpot. Varma en voi olla kun en ovulaatiota testiin saanut, mutta tuntemusten perusteella. Yleensä kierto 30-40 päivää. Niin ja dpo 14 en testannut ollenkaan.
 
Ilmoittaudun mukaan! Selkeä plussa tuli tänään. Olen 35-vuotias ja tulin yllättäin raskaaksi (kierukka oli tullut huomaamatta pois) viime tammikuussa, josta seurasi km helmikuussa. Sen jälkeen on tuosta maalis-/huhtikuusta asti tjottailtu ja tärppi tuli nyt käytännössä ensimmäisestä mahdollisesta, jossa tallettelut osui kohdilleen. Olen innoissani ja onnellinen, sillä omaa lasta olen toivonut jo pitkään. Mies vain on puuttunut. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä nyt vasta 10kk, mutta molemmille oli heti alussa selvää että meidät on tarkoitettu toisillemme. Toki km-pelko varjostaa onnea, mutta yritän olla stressaamatta liikaa.
 
Ilmoittaudun mukaan! Selkeä plussa tuli tänään. Olen 35-vuotias ja tulin yllättäin raskaaksi (kierukka oli tullut huomaamatta pois) viime tammikuussa, josta seurasi km helmikuussa. Sen jälkeen on tuosta maalis-/huhtikuusta asti tjottailtu ja tärppi tuli nyt käytännössä ensimmäisestä mahdollisesta, jossa tallettelut osui kohdilleen. Olen innoissani ja onnellinen, sillä omaa lasta olen toivonut jo pitkään. Mies vain on puuttunut. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä nyt vasta 10kk, mutta molemmille oli heti alussa selvää että meidät on tarkoitettu toisillemme. Toki km-pelko varjostaa onnea, mutta yritän olla stressaamatta liikaa.
Täältä löytyy vertaistukea varmasti, meitä km kokeneita on täälläkin paljon. :)

Muoks. Onnea hurjasti ja tervetuloa mukaan!
 
Takaisin
Top