Me juuri plussanneet

bluebella hieno rivi!
Mä myös testaan päivittäin. Tänään kokeilin epäherkkää testiä 25 mlu ja selvä viiva siihen tuli, suunnilleen sellainen kuin herkkään edellispäivänä. On vielä toinen samaa merkkiä jonka teen sitten ylihuomenna.
 
Mä kävin äsken ostaa raskaustestejä 3kpl:D. Tietysti naapurin nuorimies seisoi kassalla takanani. Mies tokasi et "eiköhän hän oo jo kuullu et vauvaa tääl tehään:D".
Jatkan tästä testailua päivittäin. Ehkä haen digin jossain kohtaa. 4+0 aattelin kokeilla 25ium/ml testiä, siihen saakka mennään noilla herkillä.
 
Penskuli ajattelin täysin samoin ensimmäisessä raskaudessani. En todellakaan osannut pelätä, toki siis sellanen ajatus kipaisi mielessä mutta en ajatellut niin tapahtuvan itselleni. Shokki oli suuri kun niskapoimu ultrassa todettiin sikiön menehtyneen ja muistan sen tädin sanat ikuisesti "hupsista, nyt on käynyt täällä hassusti".. Kuka sanoo noin törkeästi ja mitähän hassua siinä on että sikiö on kuollut kohtuun ja olet vieläpä tietämättömänä kantanut sitä usean viikon kuolleena luullen kaiken olevan kunnossa.. Minulla ensimmäinen km tapahtui rv 10+6 ja sain kuulla kolme viikkoa myöhemmin vasta. Eka ajatus oli: "hyi ottakaa se pois mun sisältä, en halua lähtee täältä pois kuolleen vauvan kanssa joka on vielä mahassa", sit tuli suru... Se oli rankka kokemus.
Oho ei ollut takoitus avautua näin.. Pahoittelut :)
 
Blackwood. Älä pahoittele!Olen pahoillani puolestasi ja menetyksistäsi,ei todellakaan ole reilua että menetyksiä on tapahtunut noin monta teillä,enkä tarkoittanut että yksikään menetys olisi reilua.
 
Mulla on myös tosi heikko viiva testissä edelleen. Siis suorastaan samanlainen oli tänään (5+0) kuin tiistaina (4+2), jolloin ekan kerran testasin. Mietityttää, että onko siellä ketään kyydissä. Tiistaina testasin aamupissasta ja tänään päivällä. Esikoisesta testasin ekan vasta 5+3 tai jotain, ja se oli jo ihan tulipunainen viiva. Pitää vielä huomenna testata ja sit jos näyttää aamusta edelleen haaleaa, niin hakea joku toinen testi.
 
Avea80 miulla ihan sama, 5+0 oli melkein yhtä haalea kuin 4+0! Pitää vielä odotella pari päivää ja testata uusiks
 
Minäkin varovaisesti ilmoittaudun tänne. Menkat on nyt viikon verran myöhässä. Testiä en ole tehnyt kun ollaan reissussa lasten kanssa. En viitsi paikan emäntää käymään apteekissa kun itse en osaa paikallista kieltä ja täällä ei kukaan osaa englantia. Loppu viikolla tullaan takaisin Suomeen ja testaan varmaan perjantai aamulla
 
Voi Rintta, toivottavasti tilanne selkeytyy mahdollisimman pian. Epätietoisuus on pahinta. :sad001

Mun testi oli kyllä tänään jo selkeästi positiivinen, melkein siis yhtä vahva kuin testiviiva. Pitää siis alkaa asennoitua tähän. Tosin ajattelin, että unohdan tämän asian nyt muutamaksi viikoksi, sit käyn ar-ultrassa ja sit soittelen vasta neuvolaan. Tosin mulla oli edellisessä raskaudessa raskausajan diabetes, eli ois varmaan hyvä nopeasti päästä mittailemaan arvoja. Nyt oli vielä muutamia liuskoja jäljellä, niitä nyt käytän jonkin aikaa mut sitten tarvisin kyllä neuvolasta uusia. :cat:
 
Samoin kävi edelliskuussa, testi haaleni melkein negaksi ja menkat alkoi parin päivän päästä. Onneks kohta alkaa kesäloma!
 
Takaisin
Top