Me juuri plussanneet

Terppa. On tänne foorumille nykyään vaikeaa päästä. Yritin tilata vanhan salasanaa mut sitä ei tullu moneen päivään joten uus piti tehä..
Mutta asiaan! :D Maanantaina plussasin eikä kyllä ollu yhtää epäilystä siitä viivasta :) Laskettu aika olis menkkojen mukaan 8.2 :)
 
Maanantaiaamuna plussasin, kiva viikon aloitus :) Olin ennen sitä testannut jo kolmesti, kaksi puhdasta negaa (ihan liian aikaisin) ja yhden hailakan haamun su aamuna, jonka näki mieskin ihme kyllä. Jätettiin ehkäisy vapun jälkeen pois ja en olisi millään uskonut, että heti tärppäisi.. toivottavasti pysyy matkassa, kovin aikaistahan nyt vielä on :rolleyes:
 
Testasin ekan kerran negat dpo 8 ja 9, mutta sitten vihdoin dpo 14 näkyi toinenkin viiva just ja just :love017 Tämä oli siis nyt tiistaina. Ensimmäisellä yrityksellä tärppäsi ja nyt vaan toivotaan että kaikki menisi hyvin.
 
Hei vaan!
Täällä ilmestyi eilen illalla plussa heti herkkään testiin dpo:lla 11 ja kahdeksannella yrityskierrolla! Vielä ollaan hämmentyneitä ja pitää vielä testailla lisää, että lähteekö viiva vahvistumaan.

Kaikki appit laskee lasketuksi ajaksi 18.2.2019

Ikää on 33v ja ekaa lasta toivotaan
 
Heippa vaan kaikille! Mulla olis laskettu aika 15.2 raskauslaskurin mukaan. Ongelma on vaan se kun en meinaa uskaltaa iloita yhtään.. :sad001 Takana keskenmeno (rv10+5, kohdun lääkkeellinen tyhjennys 13.1) sekä kaks kemiallista sen jälkeen niin jotenki sitä vaan pelkää että tämäkin huonosti menee.. Lallastiinaa ymmärrän oikeen hyvin kun itselläkin tuota himotestaajan vikaa löytyy.. :grin Yritän silti olla liikoja ressaamatta, kävi miten kävi! Kiva nähdä että tänne on kertynyt jo jokunen odottaja! Onko teillä testit näyttäneet jo tasavahvoja viivoja? Olis kiva nähdä kuvia:love017
 
Muokattu viimeksi:
Penskuli, Mulla näytti testi suht tasavahvaa vasta 5+0. Ja koko ajan pelkään että se alkaa haalistua! En ole koskaan saanut kemiallista tai keskenmenoa mutta voin kuvitella että tuollaisten jälkeen on menetyksen pelko vieläkin suurempi. Ei tässä kai vaan auta kuin yrittää keskittyä enemmän muihin juttuihin elämässä ja katsoa miten tässä käy.
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1528577815.549942.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1528577815.549942.jpg
    53.2 KB · Katsottu: 62
Miua vähän huolestuttaa, kun 5+1 oli vieläkin aika haalea viiva (1.6 oli ihan haamu, mutta näkyvissä kuitenkin), mutta ei ole kuin vähän vahvistunut siitä :/
 
Minulla on raskausviikot nyt 3+6, huomenna virallinen menkkapäivä. Ei ole vielä tasavahvat viivat. Juuri tänä aamuna tein testin ja on vahvistunu onneksi. Penskuli voin samaistua suhun, että menetyksen pelko on suuri. Minulla on 9 keskenmenoa, mutta onneksi myös kaksi ihanaa lasta. He eivät ole helposti tulleet ja nyt jännittää tämä.. Kuopuksen ja tämän raskaiden välissäkin kolme keskenmenoa.
 
Heippa vaan kaikille! Mulla olis laskettu aika 15.2 raskauslaskurin mukaan. Ongelma on vaan se kun en meinaa uskaltaa iloita yhtään.. :sad001 Takana keskenmeno (rv10+5, kohdun lääkkeellinen tyhjennys 13.1) sekä kaks kemiallista sen jälkeen niin jotenki sitä vaan pelkää että tämäkin huonosti menee.. Lallastiinaa ymmärrän oikeen hyvin kun itselläkin tuota himotestaajan vikaa löytyy.. :grin Yritän silti olla liikoja ressaamatta, kävi miten kävi! Kiva nähdä että tänne on kertynyt jo jokunen odottaja! Onko teillä testit näyttäneet jo tasavahvoja viivoja? Olis kiva nähdä kuvia:love017

Täällä samat kokemukset, mulla takana yks kkm ja yks kemiallinen. Tänään aamulla plussasin enkä todellakaan uskalla iloita. Ehkä välttelen asiaa np-ultraan saakka :D Laskettu on laskurin mukaan 21.2.19.:Heartred
 
Mä tein tasan kaks testiä. Toisessa oli sellanen viiva jonka erotti hyvin, ei kuitenkaan tasavahva eikä haamukaan ja toinen oli digi, silloin sain siihen 2-3viikkoa.
 
Testaan vieläkin joka päivä ja pelkään myös et alkaa haalistua.Vielä reilu viikko ultraan.
 
Bluebe ihana nähdä sulla noin räikyvän punaiset viivat! :Heartred olet jo voiton puolella jos multa kysytään kun noin tasavahvat on:happy: Berlin olen myös lukenu useankin naisen kokemuksia ja kaikilla se toinen viiva ei vain tummu! Ei kannata toivoa heittää hukkaan :happy: vaikka ymmärrän että huolestuttaa! Oletko soittanut jo neuvolaan jos pääsisit verikokeisiin? Blackwood se onki ihana tunne kun näkee kuinka se viiva sieltä vain tummenee:hello2 Oon niin pahoillani että oot joutunut kokemaan noin raskaan tien :Heartpink Ihana kuulla kuitenkin että olet kaksi lasta saanut! Jännittää ihan varmasti, varsinkin kun takana monta huonoa kokemusta! Toivon sulle parasta mahdollista loppua raskaudellesi :love2 ja kaikille onnea raskauksista!:Heartbigred Rintta mä oon kans ajatellu sen vähä niin että en usko ennen ku vauvan saan syliini kun nuo edelliset kokemukset varjostaa näin :smiley-angry017 ikävä kuulla että että sullakin mennyt noin.. Ei se auta vaan kun toivoa parasta ja koittaa olla liikoja stressaamatta :rolleyes: (helpommin sanottu kun tehty!) Mullakin ehkä siks ollut niin kova huoli kun tämä keskenmennyt oli mun ensiraskaus ja sitä pelkää vaan että jos mussa onki jotain vikaa..
 
Diku ymmärrän täysin :Heartred oon itse aina ihmetellyt kun monet naiset tekee yhden testin, saa haamun ja soittaa neuvolaan ja jääkin odottelemaan ensimmäistä neuvolakäyntiä! Kai se on sitä kun luottaa vaan siihen tilanteeseen eikä osaa ajatella että mitään pahaa kävis. Itse en moiseen pystyis mutta kaikki saa tehdä niinku parhaalta tuntuu itsestä :) Elikkäs kuinka pitkällä olet jo?
 
Minä testaan kans edelleen joka päivä, juurikin viivan haalistumisen pelossa. Teen aina niin, että kun saan haamun, soitan neuvolaan heti koska saa sen lääkityksen. Eilen aloitin ja toivotaan, että nyt tämä jaksaa pitää kiinni. Ilman lääkkeitä en uskalla yrittää jatkaa, koska niissä ei ole koskaan hyvin käynyt. Edelliset lapset tulleet myös tukilääkityksen myötä syliin.
Mutta minä testaan kans sinne ekaan ultraan asti. Ultra sitten hiukan rauhoittaa mieltä vaikka huolet ei siihen lopu.
 
Penskuli, sain jo ajan ultraan 22.6 kun oli ekan lapsen kanssa sektio. Mutta siihen asti pitöis vielä malttaa :) toivottavasti siulla menee kaikki hyvin :happy:
 
Penskuli: huomenna viis viikoa kasassa.Samoilla linjoilla mutta tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa.. :sad001
Blackwood: sain respat jo valmiiksi jos plussa tulis.
 
Takaisin
Top