Me juuri plussanneet

Tänään tunturin juurella kurussa tehty digitesti näytti 3+ (rv 4+6 )!!:smiley-bounce016

Vähän toisinaan rinkan lantiovyö on ahistanut. Muuten vaellusreissu mennyt tosi hyvin. Matkakumppanit on kabtaneet suurimman osan tavaroista. Tissit on kyllä hurjasti turvonneet reissun aikana:happy:
 
Täälä yksi onnellinen plussaaja! Eli plussattu haamu 16.6 ja 18.6 oli jo vahva plussa :) la helmikuun lopussa, tarkkaa en vielä tiedä koska kierto edellisestä raskaudesta sekaisin (synnytin siis tammikuun lopussa :) ) mutta toivotaan että pikkunen pysyy matkassa ja saamme toivotusti lapset pienellä ikäerolla [emoji173]️
 
Täälä yksi onnellinen plussaaja! Eli plussattu haamu 16.6 ja 18.6 oli jo vahva plussa :) la helmikuun lopussa, tarkkaa en vielä tiedä koska kierto edellisestä raskaudesta sekaisin (synnytin siis tammikuun lopussa :) ) mutta toivotaan että pikkunen pysyy matkassa ja saamme toivotusti lapset pienellä ikäerolla [emoji173]️
Paljon onnea plussasta! :)
 
Varovasti astun tänne mukaan, kun tarkkaa laskettua aikaa en tiedä. Maanantaina plussasin varhaisen testin selkeällä viivalla ja eilen normitestin myöskin vahvalla viivalla.
Itse olen jo 42 v. Meillä 3 v. pikkumies ja toista yritetty vuoden päivät. Maaliskuussa marssittiin lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin miksei tärppää ja muuta vikaa meistä ei löytynyt kuin ikä. Päädyttiin IVF-hoitoihin ja 5 päiväinen alkio siirettiin ensimmäisestä hoitokerrasta 11.6. ja kaksi alkiota saatiin pakkaseenkin.
Eli tästä syystä LA on vähän hakusessa. Jos menkoista lasketaan niin se olis "vasta" 2.3. Mutta jos hedelmöityksestä lasketaan niin 27.2.
Vahvistetaan osallistuminen tänne, kun olen kilauttanut klinikalle maanantaina.
 
Jokohan tänne uskaltaisin... muutaman hailakan testin jälkeen on viivat alkaneet vahvistua ja juhannuksena digikin julisti jo raskaana 2-3 viikkoa...sen jälkeen on vaan ollut koviakin särkyjä alaselässä. Pari varhaista keskenmenoa takana, joten vielä en osaa huokaista, mutta jospa nyt liittyisin kuitenkin seuraanne. Jokohan kaikki ovat salaisella puolella?
 
Jokohan tänne uskaltaisin... muutaman hailakan testin jälkeen on viivat alkaneet vahvistua ja juhannuksena digikin julisti jo raskaana 2-3 viikkoa...sen jälkeen on vaan ollut koviakin särkyjä alaselässä. Pari varhaista keskenmenoa takana, joten vielä en osaa huokaista, mutta jospa nyt liittyisin kuitenkin seuraanne. Jokohan kaikki ovat salaisella puolella?

Minä en oo ainakaa vielä salaisella puolella:) tervetuloa mukaan!
 
Ei kaikki oo vielä salaisella puolella!

Manna, kiva nähdä tuttuja elokuisista vaikka huono tuuri taisi käydä meillä molemmilla...
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Rintta, joo mietinkin että sun nimimerkki kuulosti tutulta. Toivotaan tosiaan parempaa onnea meille kaikille tällä kertaa.
 
Muistaakseni edellistä odottaessani keskustelu oli vilkkaampaa julkisella puolella kuin salatulla. Tosin salatulla puolella keskusteltiin paljon henkilökohtaisemmista asioista kuin julkisella puolella.
 
Takaisin
Top