Me juuri plussanneet

Levia

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka :) onkos tänne eksynyt paikalle vielä muita helmikuisia plussanneita? Itse tein testin tänään, ja laskeskelin että la olisi 3.2.2019. Sen verran hiljaiselta näytti tämä palsta vielä, että huhuillaan nyt näin "kohtalotovereita" :D
 
Mä plussasin viime tiistaina, laskettu aika olis kai 6.2. Mulla kierto vähän heitelly mutta uskoisin ton olevan suht oikea. Ultrassahan se sitten selkiytyy :)
 
Aika vähän tuntuu olevan plussanneita, toivottavasti tulis sankoin joukoin lisää :)
 
3957c38448d4d3f37a261abebe06fe37
6e0028a9439ebbcd7fd7a6b869f3f19f


Haalea haamu tänään saatu. Menkat pari päivää myöhässä sunnuntaina olisi pitänyt alkaa.
 
Minä onneton huutelin tuolla maaliskuisten ryhmässä kun meni laskut sekaisin :facepalm::hilarious:
No mutta nyt ollaan oikeasssa paikassa! Plussasin 2.6... Toista odotellaan ja toivon kovasti että tällä kertaa kokemus olisi mukava ja siedettävä :angelic:
Vähän täytyy ruveta säätämään, kuten synnytyksen suunnittelun kanssa (vaihdan sairaalaa ja synnytystapa on sektio nukutuksessa), joten se on ensimmäisenä tehtävälistalla.

Mitään muita oireita ei vielä ole kuin armoton väsymys :wideyed: Laskettu aika 12.2, oman arvion mukaan.

Ja onnea kaikille :Heartred
 
Toivottavasti saat asiat järjestetyks parhain päin :) onnea!
 
Toivotaan että tällä kertaa olisi vauva matkassa!
 
Takaisin
Top