Masut :)

Mulla jotenkin viime päivinä tuntunu erittäin isolta :D
14efe0ac20ead6f3730784d652162f52
 
Oho Ellikki, kyllä on kasvanut nopeasti :)
Paljonko teillä tulee ikäeroa esikoiseen?
 
Ai että mitä masuja itsellä sellanen pömppis, että näytän vaan lihonneelta. Viikkoja on 17 kasassa.. la on 9.12.

Toisaalta ihan hyvä, koska pitäisi vielä kuukausi saada salattua..
 
Juu ei täälläkään mitään mainittavaa näy. Lähinnä näyttää kireämmässä paidassa hyvin syöneeltä, mikä pitää valitettavasti paikkaansa :D. Mutta viimeksikin piti odotella sinne 20rv, että näkyi kumpua. Tosin tiedä sitten kuinka venähtäneet paikat on, eli miten nopeaan tämä näkyy
 
Tihhihhih, näköjään mun karvalapsikin ängennyt kuvaan :) otin yhen toisenkin erilaisen, ei peilin kautta ja katos, se oli siinäkin:)
 
Apuaa tulin taas ihastelemaan kaikkien masuja! :) Mulla ei vieläkään muuta kun vanha tuttu vatsamakkara oo paikoillaan :D Nyt 16 + 2 - mutta ekaa lasta odotan niin ehkä joutuu odottelemaan kauemmin. No iltaisin kyllä jos nyt vatsan päästän ihan löllöksi niin vois kuvitella että siellä jotain on mutta jotenkin tuntuu itelle että ennemminnäyttää vaan lihonneelta kun ei vatsa ole vielä ollenkaan tolleen somasti pyöreä. :eek: :D
 
Ohhoh mulla on nyt parissa päivässä jotenkin maha pullahtanut esiin. Ei kauheasti ja varsinkin iltaturvotuksen aikana ei voi erehtyä. Hienosti pystyy vielä hupparilla peittämään ym. Aamuisin näytän edelleen vaan lihonneelta kuva piti laittaa, mutta puhelin ei suostu yhyeistyöhön
 
Takaisin
Top