Masut :)

Mä ostin just kylmempiä aikoja varten jo valmiiks 2 äitiyspaitaa torista :) Viime vuodelta on tallessa äitiysfarkut mut vielä meen jegginsseillä toistaseks. Mun ei tarttennu vuos sitten ostaa kun nuo yhdet hm:n farkut kun se kangas venyy hyvin eikä ylimääräset kilot kerry mulle muualle kun keskivartaloon :)
 
Heh, mulle äitiysvaatteet oli liian isoja loppuraskaudessa, kun "hoikistuin" muualta raskausaikana...
 
Mulla meni yhdet mammahousut koko viime raskauden. Tosin synnytin 36+6 ja just aloin miettiä, että vois ehkä ostaa vielä yhdet kokoa isommat kun turvotti niin pahasti.
 
Mulla oli viime raskaudessa kahdet mamalicious mammafarkut ja yhdet kangashousut. Esikoisesta oli H&Mn, mutta ne ei jostain syystä istunut mulle ollenkaan muullon ku just pestyinä. Mamalicioukset taas oli just hyvän napakat vaikka ois pitäny pidempäänkin jalassa. Farkuissa oli molemmissa se "masutuubi" ommeltuna, mutta niissä kangashousuissa oli sivuilla semmoset kuminaudat jotka jousti sitten mahan kasvun mukaan. Niitä oli hyvä käyttää sitten vielä synnytyksen jälkeenkin, kun maha laskeutui nopeaa :) Semmoset aion metsästää tähänkin odotukseen, olivat aivan superhyvät!
 
Jos bongaat merkin tai liikkeen noista kangashousuista niin ilmoittele Jenska, jooko :)

Vai siis oliks nekin Mamalicious?
 
Legginseillä,pitkillä topeilla ja paidoilla pääsee pitkälle :)

Ensimmäinen talvivauva ja oon vilukissa ; eniten pelkään pakkasia ku takki ei mene kii :D
 
Legginseillä,pitkillä topeilla ja paidoilla pääsee pitkälle :)

Ensimmäinen talvivauva ja oon vilukissa ; eniten pelkään pakkasia ku takki ei mene kii :D

Mulla legginsit kiristää jo nyt rv7+0 vaikka maha ei ees oo juurikaan vielä kasvanu... :sad001 joudun kääntään niistä sen kuminauhan tosi alas.
 
Mulla legginsit kiristää jo nyt rv7+0 vaikka maha ei ees oo juurikaan vielä kasvanu... :sad001 joudun kääntään niistä sen kuminauhan tosi alas.

Mulla on mama-legginsit:p aivan ihanat! Esikoisen ajalta mut hyvin mahtu edelleen ja kuha ilmat lämpenee ni varmasti tulee käyttöä.

Mullekin mamalicious istuu paremmin ku h&m! Näyttää hyvältä ja pysyy napakkana, suosittelen :)
 
Mammahousut olis ihana jo pukea, mutta ei ainakaan H&M:ltä löytyny tälle ahterille housuja!! :arghh: Olen aina ollut persevä ja minun takakontti on harvoin sopinut Henkkamaukan pöksyihin. Tavalliset collarit on nyt siis käytössä...
 
Mä luovutin tänään omien farkkujen suhteen ja vaihdoin pullukka-housuihin. Epämielyttävää olla asiakaspalvelussa napit auki! :D Viikkoja ei oo kuin tasan 9 ja viimeksi pärjäsin omillani viikkoon 15 asti. Tietty voi olla, etten ole nyt alkujaankaan niin tiukassa kunnossa kuin viime kerralla!!! :D Esikoisen odotusajan pärjäsin oman koon mamma-housuilla. Eli alusta loppuun samoilla. Masutuubien korkeutta oikeastaan vain tarvittiin lisää loppuvaiheessa.
 
Mulla on kanssa masutuubi jo kaapissa odottamassa. Aloin käyttää sitä kun ei enää mennyt napit kiinni housuista. Voit siis käyttää omia vaatteita tosi pitkälle kun jätät napit auki ja laitan mahatuubin siihen päälle, joka pitää housut paikoillaan.

Ja kiitos jenska vinkistä noiden housujen suhteen. Mä vihaan sitä kun housut läsähtää ja pussittuu yhden käytön jälkeen.
 
Saako Mamalicious vaatteita kivijalkakaupasta mistään? Tai onko niillä ilmainen palautus? Housut on nimittäin vihoviimeinen asia mitä haluan tälle peballe tilata.
 
Saako Mamalicious vaatteita kivijalkakaupasta mistään? Tai onko niillä ilmainen palautus? Housut on nimittäin vihoviimeinen asia mitä haluan tälle peballe tilata.

Kärkkäisellä on ainaki. Varmasti saa muualtaki. :)
 
Mä tilasin just zalandolta. Tänään pitäis hakee paketti :)
 
Fiilinki myy myös :) niillä on ainakin pk-seudulla useampia liikkeitä esim keskustassa, sellossa, askistossa jne.
 
Takaisin
Top