Masut :)

Pakko laittaa tää vertailukuva. Esikoisen raskaus 28+x vs. nyt maanantain 18+5 :D

7158647f63a3c879582d71463e33e117

Mulla tuli sama olo, kun katsoin itseäni rv19 ja muistelin esikoisen aikaan otettua rv29 kuvaa... Hyvin olin samannäköinen!!! :O Saa nähdä millaiseksi maanpuolikkaaksi sitä tässä vielä tulee!! :)
 
Voi tota teijän poikaa! ♡ mä oon nyt vasta ruvennu sisäistää kuinka pieni toi meijänki typy on vielä.
 
Ulkohommiin juuri lähdössä. Viikkoja 32+0. Ei enää oikein meinaa "kunnon" hommia pystyä tekemään tän masun kanssa. Onneksi sitomalla saa painoa kevennettyä ja hytkymistä hillittyä, niin johan sitten pystyy jotain tekemäänkin! Ei tarvii enää koulussakaan hieroessa välillä jättää masua pöydän reunalle "lepäämään", kun liina kannattelee. :)

Kantoliina on tutulta käytettynä hankittu 5m Hug-a-bub liina (josta purin taskun pois, kun se tuntui estävän muun kankaan luonnollisen muotoutumisen) ja sidonta ohjeen löysin täältä: https://m.youtube.com/watch?v=yzj0gU8fhWc
 

Liitteet

  • WP_20171017_12_43_21_Pro (2).jpg
    WP_20171017_12_43_21_Pro (2).jpg
    306.6 KB · Katsottu: 124
Ulkohommiin juuri lähdössä. Viikkoja 32+0. Ei enää oikein meinaa "kunnon" hommia pystyä tekemään tän masun kanssa. Onneksi sitomalla saa..

Näyttääpä kätevältä! Mulla samat viikot ja vielä muutto edessä, taian ottaa heti huomenna käyttöön ku luvassa pihakasvien muuttaminen pihasta toiseen :)
 
Takaisin
Top