Masut :)

Mulla vähän sama MayDay! Aamulla kattelin et aah, vatsa suoranmallinen, ei kun tyköistuvaa neulepaitaa töihin....BIIIIG MISTAKE! Nyt pullottaa taas ihan huolella! Mistä toi mahan turvotus muuten johtuu?
 
Mulla kans illalla tosi iso maha jo.. oonki miettiny et voisko tää olla pidemmällä ku vasta 5+5.. tiettyhän eka lapsi venytti vatsan jo valmiiksi
 
Mulla esikoisesta oli pikku turvotusta, mutta vatsa alkoi kunnolla näkyä vasta joskus puolessa välissä. Nyt tuntuu että tää vatsa alkaa jo nyt näkyä :woot: Aamullakin tollainen turvotus kuin May Dayllä :shy: Mies kattoo vierestä että milläs viikoilla olenkaan kun pullottaa aika paljon :grin Vaikka vetäisi vatsaa sisään, niin ei se kupu siitä juuri pienene. Tänään 8+0 :Heartred
 
Samaa mietin kuin Kuutio, että mistä se turvotus johtuu? Ei mulla tunnu olevan ilmaa vatsassa.. turvotus on nimenomaan kohdun kohdalla ja vatsa on myös ihan kova ja pinkeä.
 
Mulla on ihan kunnon pötsi. Aamuisin maha on melko littana. Vatsa kuitenkin toimii suht hyvin ettei oo mitään ummetusjuttuja.
 
Mullakin on varsinkin illalla tosi iso maha. Just äsken mietin, et onko varmasti vasta 6+5 :grin Esikoisesta musta ekat turvotukset tuli ehkä joskus viikolla 9, mut yli puolivälin pysty hyvin salaamaan raskauden. Onko se sit niin, et ku paikat on kerran venyneet, ni nyt ne jotenkin lerpahtaa heti :grin
 
8de33969576d51e4a37e5785f6ef7e71
siis tää mun turvotus on kans jotain jäätävää!! Katsokaa tota etukuvaakin tosta kohdun kohdalta :D oon kyllä muutenkin semmonen ettö maha turpoo helposti..
 
Nella, mä kyllä uskon, että kerran venyneet kudokset tekee sen että nyt ''lerpahtaa'' heti :p Mä täällä jo suunnittelen jonkun kunnon vatsatuen ostamista, ettei mene ihan mahdottomaksi tämän vatsan kanssa:rolleyes:
 
Mulla kans iltasin oikeen pallo kun turvottaa niin paljon.. Täytyy kulkee löysissä vaatteissa.
 
Mulla kanssa maha turpoo iltaa kohden ja jopa ihan ylhäältä asti kylkiluiden alapuolelta. Toisaalta ihan ymmärrettävää kun en oo vielä alkanu treenaa keskivartalon lihaksia et lerpattaa vielä edellisen odotuksen jäljiltä :D
 
Mä en meinannu mahtuu eilen housuihin kun turvotti niin paljo. Mietin jo et joutuuko kaivaa mammahousut käyttöö. :?
 
Mä olen jo kaivanut mammahousut ja käyttänyt tämän viikon :p
 
Mä viimeks ostin ekat virallisen ultran jälkee. Päätin että kitkutan sinne asti. Nyt kun on parit jo valmiina ni kai ne tuolt vois kohta kaivella. ^-^
 
Mulla pahentaa oksetusta jos housut painaa turvonnutta vatsaa, niin jo ihan siitä syystä. Lisäksi tuntui tyhmältä olla koko ajan housujen napit auki kun yhtä hyvin voisi olla ne mammafarkut :rolleyes:
 
Mulla on kauhee pötsi jo, vaikka viikkoja vasta 6+2. Mulla alkoi alavatsan turvotus jo lähemmäs 3vk sit. Turvotus pahenee iltaa myöten :D kunnon pallo. Sit vielä, kun oon muutenkin tällanen pallo, ylipainoinen. Niin on oikeen mukava, kun tuo alavatsa pömpöttää enemmän :D
 
Nii mistä tää turvotus johtuu? Sehän on siis kai raskausoire, ei voi olla et meillä kaikilla on joku yhtäkkinen ummetus/keliakia/suolistosairaus :D
 
Luulen että jotenkin nestettä kertyy vähän kaikkialle kroppaan
 
Täälläkin turvottaa ihan hirveesti! Mammahousut kaivoin tällä viikolla esiin, huomattavasti parempi olla. Löysin vanhoja äitiysvaatteita kaapista ja ai että on mukavia! Kotona menee iha verkkarit ja ties mitkä löysät vaattet mut ihmisten ilmoille lähtiessä on kiva käyttää mammavaatteita, jotka istuu vähä paremmin :)

Esikoisesta ei ollu tämmöstä turvotusta ja masu alkoi kasvaa vasta puolen välin aikaan. Nyt työpaita kiristi heti rinnoista ja masusta, joten pomolle jouduin kertoo, et sain isomman paidan. olisin halunnu salata asian pidempään, mut eipä tälle turvotukselle mitään voi.
Mieskin sanoi, että masu jo pömpöttää kauheen aikaisin :p

Katotaan, jos kuvaa sais illemmalla!

8+0
 
Takaisin
Top