Masut <3

Hih.. ootte te ihania, ai että mä oon naureskellut tänään sille ettei raskaana olevalle naiselle kannata alkaa ryppyilee :D Voih, mun viikonloppu on niin pelastettu :)

Kävin katsomassa syyskuun masukuvia, ja kyllä siellä on jo viikosta 12 eteenpäin paljon kuvia (ja osalla samaa kokoluokkaa oleva maha kun mulla) ja onneksi siellä ei ole ollut ketään arvostelemassa, ainoastaan positiivisia kommentteja tullut. Lisää kuvia kehiin!
 
Eihän otsikossa edes puhuta vauvasta, masu se on turvotusmasukin, ihan kuin läskimasu tai vauvamasu. Masuja on monenlaisia niinkö on meitä ihmisiäkin. Toisilla masu on niin pieni ettei sitä melkein olekaan. Älkäämme antako tollojen pilata forumia vaan jatkakaamme kuten tähänkin asti.
 
Heips! Syyskuisista vierailen täällä teidän keskusteluissa.. (La 29.9. joten ihan hyvin voin loppujen lopuksi päätyä lokakuiseksi :D) Harmi että täällä ei anneta olla iloisia ja ylpeitä kasvaneista massuista, oli ne sitten "turvotusta" tai mitä tahansa. Itse jouduin siirtymään jo aikasessa vaiheessa mammahousuihin turvotuksen takia ja olen pitänyt mahaani "vauvamahana" ihan alusta asti. Nyt ensimmäisen kolmanneksen jälkeen turvotus muualta kehosta on häipynyt ja pömppö jäänyt. (+ 15 cm mahanympärystä lisää!) Ihan yhtä oikea vauvamaha minulla kuitenkin mielestäni oli aikaisemminkin kuin nyt viikolla 17 + :) Ei muuta kuin olkaa kaikki ylpeitä kasvavista masuistanne! :Heartred
 
Takaisin
Top