Masun kasvu ❤

hunajameloni

Satasella mukana keskusteluissa
Eli tänne voi jakaa kuvia omasta masun kasvustaan!
Onnea kaikkien masun kasvatus projektiin :-*
 
Voi yrittävän aikaa! Mulla samanmoinen söpö pömppö jo :-) pitääpä nappasta kuva ku pääsöö töistä kotia asti!
 
Hahaaa :'D Mies tykkää kans ihastella kuinka ne on nyt niin turvoksissa ja odottelee innoissaa et kuin isot niist sitte tulee ku maitoki nousee :D ja tuo mies on enempi pyllymiehiä mukamas :D
 
d2641bbd08d470f8e0bc829474924073
8+1 :)
 
Ihania massuja :) Mulla turvotusta tullu vatsaan ihan viime päivinä, vielä puolen viikon tienoilla oli ihan littana massu.
 
Nättejä ja selkeitä mahoja jo :) oma maha on vaan turvonnut ei niin nätiksi mahaksi. toistaiseksi mielummin piilottelen sitä :D
 
71a57912edb8f19b8064f32ee46abbf5


Täällä tosiaan tossa 9+ jotain turvous laski kun oksentaminen loppui ja nyt ei kyllä vielä ainakaan mun mielestä ulkopuolinen voi huomata mitään. Tohon alavatsalle on tullut pieni kiinteä kumpu jota yleensä ei ole, mutta muuten ei juuri mitään. Tisseissä ei mitään muutosta, eli niitäkään ei juurikaan ole :D
 
komeita massuja nyt jo! :) Omassa lähinnä turvotusta,niin en viä viitti laittaa,mutta joko tuo kohta alkaa näkymään oikeasti, niin laitan kans kuvaa :)
 
Takaisin
Top