Masukuvia

Mira, joo niin se lääkärikin sanoi että tämähän voi kääntyillä vaikka miten vielä. Mutta on kyllä ollut aika pitkään noin, tunnen meinaan  sen kätöset kun räveltää jotain tuossa alhaalla vasemmalla. :-) Ja sitä ollut pitkään.

Huhhu, mulla siis taitaa olla tyttömaha ja tyttöolo ja tyttöunikin oli alussa...mutta poika matkalla. Vai onko. :D No oli se selkeä poika ultrassa, hauska homma vaan kun kaikki ihan nurinkurin. Mut ei se mitään, olkoon vaikka hermafrodiitti... emoticon
 
Yona : Toi masun muoto riippuu niin omasta ruumiinrakenteestakin. Esim. Mun siskolla on 3lasta 2poikaa&1 tyttö ja kaikkien aikana ollut ns.poikamasu :)
 
oi kaitlin miten ihana maha <3 :) Must tuntuu ku mun masu ois vaan kutistunu eikä kasva ny ollenkaa..
 
kaitlin aivan ihastuttava plussapallo sulla !
Toisten masut näyttää niin somilta; verrattuna omaan.
Oma näyttää peilistä niin jumalattomalta. 


 
Mä en ole yhtään kuvaa ottanut tästä vattasta, mutta ajatuksena on että otatan oikeen "taide" kuvia yhdellä tutulla, jolla on kameran käyttö halussa... Näin muutaman aikasemmin mammasta otetun kuvan, ja ne oli kertakaikkiaan mahtavia. Muutamia viikoja vielä niin komeus kasvaa entisestään, niin sitten salamavalo välkkyy!
 
Annel, tuo on kyllä tosi ihana idea! :) Tulee varmasti aivan ihania kuvia. Laitahan meille tänne sitten näytille kuvia jos raaskit! emoticon
 
hipsuli82: ihana masu <3

annel: mäkin meen kesäkuussa ystävän luo ottamaan kunnon "taide"kuvan masusta :) Hän on ammatiltaan valokuvaaja joten varmasti tulee hyviä kuvia. Hänellä ei ole kokemusta tälläsistä kuvista mutta innostui ajatuksesta ja selitti mulle jo innoissaan taustoista ja valoista mitä hänellä mielessä :D En mä niistä mitään ymmärrä, mutta uskosin että hienoja kuvia tulee :)

Mulla oli aina ennen haaveena että ottasin joka viikko kuvan masusta saman taustan edessä ja siitä sitten näkis miten masu kasvaa. Teinkö näin? No enpä tietenkään.. Nyt vähän harmittaa koska se olis ideana kauheen kiva.. Tuossa just kattelin mitä masukuvia mulla on niin eka masu kuva on vasta viikolta 22. En oikein edes tiedä miksei niitä kuvia oo tullu otettua, mutta turha sitä enään murehtia, meni jo :)
 


Uutta masukuvaa ajattelin taas laittaa :) Tässä kuvassa viikkoja tosissaan toi 30+4 ja huomenna tulee täyteen viikko 32 joten ei ihan tuorein kuva ja masu tosta noussu kamalasti. Toi etukumpu ei niinkään oo kasvanu eteenpäin ku noussu entisestään..
 
Ihana emoticon   Sinä kun tosiaan oot niin hoikka, niin masu kyllä tosiaan erottuu!  Ei todellakaan voi luulla että ois vaan "vähän" masumakkaroita. :D
 
hihih, Jenni <3 kiitos :D ja kiitos Yona :) Se on kyl joo kun on hoikka niin toi maha vaan pompsahti tohon :D Mutta mulla meni yllättävän kauan että tuli edes maha näkyviin. Joskus viikolla 20 ei näkyny mahaa just ollenkaan ja sitten humpsis viikolla 22 olikin jo hillitön paise :D Alkuun toi maha oli vielä kauheen pehmonen ja sellanen lyllyvä mutta nyt on kyllä kova kun kivi kun toisen selkä suoraan tossa kylkeä vasten :D Ja nyt se on tostakin vielä isompi. Tää masu on aika sellanen pisaran muotoinen :) Kauniisti loiventuu tosta tissejen aika iiisoksi palloksi :D Oon alkunut kutsumaan sitä kauniisti -etupaiseeksi- :D
 
Viimeisin kuva masusta; rv 33+0

On jäänyt masu kuvat vähän vähiin nyt; tässäkin kuvassa 
"pääosassa " Turo-Eemil; mutta näkyy siellä massuakin. . . 

Täytynee ottaa ahkerammin kuvaa ja ihan vaan massusta.

Tämä kuva on otettu synttäripäivänäni; masu vauva rv33+0, 
Turo-Eemil 10kk 2 viikkoa ja 1 päivä + tämä mamma 21 vuotta ! 

 
Takaisin
Top