Masukuvia

Kaele

Jostain jotain jo tietävä
En tiedä olenko vielä hieman aikaisessa tämän keskustelun perustamisessa, mutta jahka innostutte kuvailemaan masujanne, niin pistäkäähän meille muillekin kuvia esille. :)

Täällä ainakin on jo havaittavissa pientä masua ja jouluna tulikin otettua ensimmäinen masukuva. Vähän tietysti on omaakin vielä päällä, mutta aikaisemmin vatsa on ollut ihan littana ja nyt erottuu ilmeisesti aika selkeästi, kun tulevat isovanhemmatkin sen huomasivat.

Kuvan lataaminen ei näemmä onnistu, mutta kuva löytyy täältä.
 
Ihana topic perustettu; mukava seurailla masujen kasvuja [:
 Ja Kaele ihana pikku pömppis <3
Tääläkin on jo kyllä huomattavasissa pieni pömppis ja huomaa nimenomaan kun meinaa, että laittaa normi farkut jalkaan! Eipä tunnukkaan enään mukavilta vaan painaa masua ikävästi....
 
Tuohan on jo ihan vauvamasu! :) Onnea! Itsellä on masua vähän entuudestaan niin ei näy vielä ulospäin muutakun lihomisena. Housut kiristävät ikävästi jo varsinkin illalla ja kotona housut vaihtuukin heti verkkareihin. Legginsit ja tunikat on onneksi kuulunut vaatevarastoon jo entuudestaan niin niillä saa vähän peitettyä. Toisaalta haluaisin jo kovasti selvän vauvamasun! Töissä lähinnä yritän peitellä kun en vielä halua kertoa. Kotona miehen kanssa usein kyllä katsellaan masua joka kasvaa ja kertoo, että siellä tosiaan tapahtuu jotain :)
 
Joo niin on, neuvolassa sanoikin että minun ruumiinrakenne on sellainen että maha tulee heti selvästi näkyviin (mahaa ei normaalisti pahemmin ole)  :) Pian saan hankkia mammahousut,farkkuja on enää turha kuvitellakkaan pitävänsä .

Ei paljon auta enää peitellä raskautta, olen jo siirtynyt S-koon paidoista M-kokoon. Löysillä paidoilla jonkin verran saa peitettyä,mutta mitäpä tässä salailemaan kaikki rakkaat ja tärkeimmät raskaudesta tietää jo ja pian ensimmäinen kolmanneskin ohi emoticon
 
No huh, ei mulla sitten olekaan mitenkään "epänormaalin" iso maha. Näyttääpä olevan jo muillakin! emoticon

Omastani en ole kyllä kuvaa ottanut, ainakaan vielä.

Miksihän kaikkialla toitotetaan, ettei se vatsa vielä tässä vaiheessa kasva kun kovin monella tuntuu kuitenkin kasvavan.
 
mira88 todellakin on ihan vauvamasu, IHANA. :)

Mulla on kanssa masu ihan selvästi esillä jo, tosin vielä oon yrittänyt vähän sitä peitellä. Eipä meinaa vaan enää oikeen onnistua. :D

Ja hei Kaele, kiva kun aloitit tän ketjun. :) Täytyy kans yrittää ottaa kuva ja saada se jotenkin kutenkin tänne.
 
Ihan hätkähdin kun luin tuota Mira88:n kommenttia! Todellakin, ensimmäinen kolmannes jo ohi... emoticon

Somia masuja on ! [:
 
Mira88:lla on söpö masu! emoticon

Saigon, on varmaan ihan yksilöllistä sekin, että milloin kenelläkin tulee masu esiin ja esim. kohdun asennollakin on siihen varmasti vaikutusta. Kyllähän jotkut vielä rv 17 ihmettelevät, kun masua ei ole nimeksikään ja joillakin se sitten tulee näkyviin jo vaikka rv 10.

Voisin ottaa huomenna taas uuden kuvan, kun edellisestä on kulunut viikko. Voisi vertailla onko mitään muutosta tapahtunut, vaikka näin paljaalla silmällä sanoisin, että se ei ole kasvanut viikossa ollenkaan. :)
 
mira88 IHANA masu! :)

Mulla on alkuturvotukset laskeneet ja jäljellä vaan pieni pömppö. Noh, kohta se on jo ihan megapallo! :D
 
No herranen tuota mira88:n mahaa! Onpas se pompsahtanut esiin! Luulisi, että olet jo paaaaljon pidemmällä. emoticon

Minä ja mies huomataan selvästi tuo mun maha, mutta luulen etteivät tutut/vieraat uskalla vielä kommentoida kun tollanen alavatsan pömppä voi olla myös kalja/siideriperäistä..heh. No, parin viikon päästä ei luulisi olevan epäselvää.emoticon
 
On siinä jo masua Mira88; vielä kun se kasvaa puoli vuotta niin kyllä siitä aikamoinen plussapallo tulee! Ihana!emoticon
 
Imj : Viikkoja nyt 13+2. Joo on iso. Mulla kohtu tosi edessä ja muuten oon niin hoikka niin lääkärit meinas että siksi mulla ollu selvä vauvamasu jo vk.8 :) Ja todella iso maha tulee kasvamaan,saa nähdä miten  mun selkä kestää.

Joo niin luulis että olisin jo pidemmällä muttan ole :) Ennen ekaa ultraa olin ihan varma että siellä on kaksi kun maha oli jo niin iso,mutta yksi sydän sielä sykkii emoticon
 
Ihania uusia kuvia tullut! Mä luulin, että mä olen jo iso mutta enpäs olekaan! Mulle kaikki kaverit on sanonut, että ei se vielä voi näkyä kun olen valitellut kun housut ei mene kiinni! Ens kerralla näytän teidän kuvia ja sanon, että miten niin ei voi olla vauvamasua vielä?!?! HAH! Olen vähän kyllästynyt vihjailuihin, että olen vaan lihonut alkuraskauden aikana... :)
 
Hipsuli82.

Mun maha on tosi iso ja en ole lihonut kuin vajaa kilon koko raskauden aikana,olen painanut 52 kiloa kahdeksan vuotta ja viime neuvolassa painoa oli tullu kilo. Mahaani en ole missään vaiheessa saanut vedettyä takaisin sisään . 
 
Mulla alkaa kanssa vähän maha näkyä, mutta paino vaan laskee..emoticon  tai no nyt on pysyny paikallaan, mutta raskaudenn alusta pudonnut nyt melkein 5 kg. Noh, on kyllä varaa mistä pudota... emoticon
 
Takaisin
Top