Masukuvia :)

:D huuuuge.... Kaverit on alkaneet tällä viikolla huokailla mun puolesta, että vieläkö sä 3kk meinaat paisua, onpas se kasvanut lyhyessä ajassa paljon. :'D yeeep. :'D
 
697c93a3b13c9f1166b8f6a828649f63



Tätä ei pahemmin enään piilotella :D
 
Ihania raskausmasuja! omani tuntuu olevan iso riippuen vaatetuksesta ja muuten ei yhtä iso kumpu kuin aiemmissa odotuksissa. Joka toinen ihminen huomannut raskauden selkeästi ja toiset yllättyneitä vaikka näinkin pitkällä ollaan, seinänaapurikin oli ihmeissään kun tuli vauva puheeksi kun ei ollut huomannut raskautta vaikka alituiseen nähdään :D
 
Tällekin puolelle vertailukuva. Eka kuva edellisestä, kolmannesta raskaudesta 31+0. Toinen kuva tältä päivältä 31+0. Ja kolmantena edellisen raskauden 39+0..... Mietin tässä mihin ilmansuuntaan mä meinaan venyä vielä yhdeksän viikkoa? Huh.
IMG_20180617_201800.png
 
Ihanaa että täällä on muitakin, joilla on jo ihan kunnollinen maha! Mulla on kolmas raskaus ja huomenna alkaa rv 34, ja tuntuu, ettei aiemmilla vauvoilla ole edes viikolla 40 voitu näin paksusti! Pelottaa suorastaan, millaista meininki on kuukauden kuluttua :D
 
Takaisin
Top