Masukuvia

lellu80

Vasta-alkaja
Hei. Ois kiva nähä masuja vähän. Joko raskaus kovin näkyy jo vatsasta? Itellä tuntuu enemmän turvotusta olevan.
 
Ttiitu! MIten noin komea kupu jo 9+3? :) Mä tunnen itseni todella, todella turvonneeksi, kuitenkaan en oo viel mitään kuvia ottanut, koska en halua muistella tätä järkyttävää turvotusta! Odotan vain kun alkaa vatsa oikeasti näkymään. Tänään 8+4.
 
Ttiitu! MIten noin komea kupu jo 9+3? :) Mä tunnen itseni todella, todella turvonneeksi, kuitenkaan en oo viel mitään kuvia ottanut, koska en halua muistella tätä järkyttävää turvotusta! Odotan vain kun alkaa vatsa oikeasti näkymään. Tänään 8+4.
Sitä täällä mietin minäkin että kuinka valtava tuo jo on. Esikoisen synnytyksestä on nyt aika tasan vuosi eli sillä voi olla osuutta asiaan mutta on tässä pieniä epäilyjä herännyt josko siellä olis useampi kun yksi :) turvotustahan tuo toki on mutta kyllä varsinkin näin illalla maha on sellainen kova pallo niinkun se olis jo "ihan oikea vauvamaha" :D
 
Tosi komea massu jo. :) Itselläni tuli kans tosi aikasin masu esiin esikoisesta. Ja jos menee samoin niin oon koht taas kunnon pallo-masi. Kunhan massu pysyis piilossa vielä ensi kuun alkuun äitienpäivä viikonlopun jälkeen mahakin saa sanoo "dibloid!" ja pullahtaa :grin
 
Niitä on "väärässä" ketjussa :grin Ja eipä tässä vielä kovin kummonen maha pitäs kellää olla. T: järkyttävä iltaturvotus :grin näyttää rv 30 vaikka on vasta rv 10...
 
Miks ei miulla näy Ttiitun kuva? Kaikki muut vissii näkee?
 
Tällä meikäläisen masulla ei hirveästi kyllä leuhkita. Viikot 11+6, mutta omastakin takaa tota pötsiä löytyy Rupesin vesinaurua lääkäritädille vääntämään kun vaaka näyttää jo tässä kohtaa niin hurjia lukemia, mutta nyt oon saanu "syömisistä kiinni"
Pituutta siispä 172cm ja painoa 89kg. Onko muita joita tuo painonnousu kuumottelee? En siis omista itsekkäistä syistä kuumottele, vaan pelkään että huima painonnousu vaikuttaa vauvaan ja synnytykseen
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    672.1 KB · Katsottu: 178
Siis hetkinen tiiuska91, miten ihmeessä sä voit olla 89kg?! Mä olen saman pituinen, painoa reilu 20kg vähemmän mutta näytän kyllä tosi paljon "löysemmältä"... onko sulla rautalihakset? :wink
 
Piristit justiinsa mun päivääni piipaa!:p Ei tosissaan oo mitkään rautalihakset, mutta äitini sanoja lainatakseni "sulla läskit tulee oikeaan paikkaan" :smiley-bounce022 Mutta ekalla neuvolakäynnillä painoin jopa 91kg....Hoitajakaan ei millään meinannut uskoa että elopainoa on niinkin paljon, ja kehotti että täytyisi koittaa pudottaa. Nyt ollaan sitten muutama viikko menty vähän erilaisella ruokavaliolla, ja ilmesesti jotain tapahtunut kun pari kiloa häipynyt. Sanoivat vaan että "Kyllä se vauva omansa ottaa" :confused013
 
tiiuskalla taitaa tosiaan olla paino kertyny oikeisiin paikkoihin :) nimittäin miekii suunnilleen saman pitunen ja 20kg vähemmän painoa enkä todellakaan näe isoa eroa tuossa kuvassa itteeni verrattuna.
 
9+2...mutta täytyy myöntää, että on kyllä vähän ylipainoa ja turvotustakin.
Mut ei tota kupua kuitenkaan kohta enää paljon piilotella. :)
 

Liitteet

  • 20160428_125700-1.jpg
    20160428_125700-1.jpg
    816 KB · Katsottu: 186
Moona78
Aika samalta näyttää täällä :) just tänä aamuna mietin ettei tää kauaa piilossa töissä pysy. Tänään oli laitettava äitiysfarkut jalkaan ja tuntuu et nehän vielä korostaa mahaa. Normifarkut ei mee enää.
En oo itse vielä kuvaillut mut innoissani muiden kuvia katson.

ellami 9+5
 
Eiks marrella ollu tuplat tulossa? Aika komee maha jo :) Minuu alkaa huolettaa kun nyt rv 12+1 ja iltamaha on just tuollanen :grin aamusinkin on jo vähän pyöristyny maha et jos tää ei oo enää turvotusta ni pakko olla vähintään kaks lasta tulossa... Tosissaan en tähän usko mut yritän selitellä itelleni tuota palloa näin aikasilla viikoilla :grin 4 pv ultraan ni sit nähään monta löytyy.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top