Masukuvia !

Lauruska93

Satasella mukana keskusteluissa
Tänne ketjuun sitten masuista kuvia heti kun vaa uskoltaa laittaa. Jännä sitten seurata jokaisen kohdalla miten ne kasvaa :')

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä tuosta Lauruska erottaa aika hyvinkin kun olet hoikka muuten :) Mulla rv 12 + 2 eikä vielä ole niin selvää, johtuen ehkä siitä, että vatsassa on muutoinkin pömppis ja läskit on lävähtäny kaikki yhteen kasaan :smiley-bounce015
 
Jee ihanaa et joku muuki laitto :) eikä tarvitse edes näkyä massua! Näkeepähä miten sit muutamien viikkoje välil kehittyy :wink

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun mahaa ei nää kukaan paljaalteen, sen verra pahasti arpinen :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eka kuva siis tuoreempi. En tiedä tekeekö paitojen erilainen raidoitus vähän optista illuusiota, kun ensi katsomalta tossa vanhemmassa näyttää masu musta isommalta... vai onko ollu turvotus... tai en tiedä. Kun en ole hoikka, niin kaippa se näkyy myöhemmin sitten selvemmin. :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1398263953526.jpg
    1398263953526.jpg
    45.3 KB · Katsottu: 220
Mäkin rohkaistuin laittamaan masukuvan... Tosin näin iltaa kohden pullottaa ja turvottaa aina enemmän. :grin Viikkoja nyt n. 13 kasassa. Mammahousut on jo olleet monta viikkoa ahkerassa käytössä. :rolleyes:image.jpg Höh tää kuva näkyi ipadilla ihan oikein päin mutta tietsikalla näkyykin vinkkelissä :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Ihania masuja kaikilla ♡ Poppis millä viikolla tuo? Ihan selvä ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Viikko 12+3 :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oi, ihan selviä pikku pömppiksiä jo näkyvissä! :Heartbigred Ihania. Mä en ole vielä ottanut kuvaa mun masusta, kun tuntuu että sen kasvu johtuu lähinnä syömisestä ja turvotuksesta, mutta...löysinpäs tietokoneelta vanhan kuvan edellisestä raskaudesta rv 39+3. Katsokaapas tätä!:love7 Laitan nykyisestä masusta kuvan sitten myöhemmin.

masu_2010_39+3.jpg
 
10308768_10152355773822229_4277762316537090693_n.jpg


Täälläkin jo pullottaa. Ihanaa, kun nyt alkaa raskaus näkyä jo muillekin :rolleyes: mulla tosin tossa vatsassa muutama kilo extraa, jotka nostaa mahan kokoa vähän, mutta enää ei onneks näytä ihan vaan siltä, et ois lihonu huolella. :smiley-ashamed005Tuntuu tällä viikolla masu pullahtaneen kunnolla esiin :happy119 Rv 12+5
 
Takaisin
Top