Masukuvia

Maarija

Jostain jotain jo tietävä
Tehräämpäs tällanen ketju, minne voi lisäillä kuvia kasvavasta massusta! Aloittaa ken uskaltaa. :smiley-ashamed005
 
Vastavirrassa: oi kun sulla on kaunis maha :Heartred
Itse oon sen verta pyöree että mulla alkaa varsinaisesti vasta puolen välin jälkeen näkyä, nyt alkuun vaan näyttää että oon hiukka lihonu :D
 
vastavirrassa, näkyypä kivasti sulla! Oonkin odotellut, että pääsee ihailemaan masuja.
 
Ihanasti vastavirrassa sun masu näkyy jo! Meillä taisi olla päivälleen samassa vaiheessa raskaus? Mulla on kanssa tuossa alavatsalla sen verta ihraa, että tällä hetkellä näyttää, että oisin vähän lihonut lisää. Olis kyllä kiva, kun se masu tulisi jo kunnolla esille! Ehkä sitten uskaltaudun tännekin masukuvan lataamaan. :wink
 
Ihana masu vastavirrassa! :) Minullakin sen verran ylimääräistä, ettei vielä raskausmasuksi tunnista kuin itse ja muutamat ne jotka tietävät sillä silmällä katsoa.
 
Ihanaa nähä muiden vauva masuja! (; odotan niin kovasti että omakin alkaisi näkymään. Nyt 11+5 ja vielä ei kyllä näy kun pientä turvotusta. Mutta muiden vauvamasu kuvat luo uskoa että omakin pulpahtaa pian näkyviin! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos! :) Emmy muistelisin näin myöskin, että käsi kädessä kuljetaan. :)

Mymme ihanan pyöreä masu! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Laitetaankos kuviin myös viikot, kun ilmeisesti kaikille ei tickerit näy eikä niitä kaikki edes käytä? :)
 
Hurjan yksilöllistä tämä. Itse ottelin tänää ekoja kuvia masusta ja kyllä minä ja puoliso huomataan kasvua. Tuntemattomalle menisi varmaan lihomisesta. :D Mulla rv 10+5...
 
Mulla sama Johannainen. :D Ite huomaan mahan kasvaneen ja töissä kauppias sano kanssa, että on tullut mahaa, mutta tuntemattomille voi mennä lihomisena.
 
Jenni-Julia: Paljon sulla on tossa viikkoja. Hirmu samanoloinen masu kun mulla :)
 
Takaisin
Top