Masukuvia

Jelina: Joo näkyy jo kivasti!!  :)

Katotaan ku saan ton kameran ladattua (ja muisteltua missä se laturi nyt olikaan...) niin voisin laittaa omastakin kuvan, tää iltapömpötys on aika isoa verrattuna viikkoihin.. :)
 
Jeliina: Ei uskois sun mahasta, että oot noinkin monta lasta saanut =) Hyvin sun massu palautunut!
 
No kiitos! On siinä oikeesti raskausarpia, ne on vaan tuossa eessä navan molemmin puolin niin eivät silleen erotu sivukuvassa..;)
 
kylläpä jeliinalla pömpöttää jo söpösti :) :)

Sitä omaa vauvamasua odotellessa :) En tiiä, mihin suuntaan tuo minun kohtuni sojottaa, se tietty osansa tekee tuohon tulevan vatsan kokoon :) Mutta tätä ylipainoa sen verran on, ettei kunnon masua erotu varmaan vielä vähään aikaan. Tietty turvotusta alkaa varmaan esiintymään :) Otin kyllä jo plussatessa heti aamusta rv 5+1 kuvan. Sen voi sitten myöhemmin laittaa uudemman kanssa esille :) :)
 
vuononvaltiatar kiitos. Mulla on varmaan kohtu just sellanen eteenpäin kallistunut et maha on tullu joka raskaudessa aikaisin esiin. :)
 


Tässä on nyt rv 7+5. Ihan parissa päivässä tuntuu että maha on kasvanut, housut ainakin puristaa. Pitää varmaan mennä ostamaan äitiyshousuja. Viime raskauden äitiysvaatteet hävitetty kun oli niin isoja. Vieläkään en kerennyt ihan missin mittoihin kun seuraavaa rupesin jo odottamaan. Mutta tällä kertaa lähtöpaino seitsemän kiloa vähemmän kuin viime raskauden alussa. Tuntuuko muilla jo että olisi maha kasvanut?
 
Emilia-82: Kivasti näkyy jo nuin alussa:) ei ite jaksa oottaa et alkais näkyy vaik nyt jo tuntuu et on turvotusta ja vertailee peilistä et onko se kasvanu vai ei :) hiukan ahistaa kyl jo pienimmät farkut ja muutenki ku on hirveesti ilmaa mahassa aina iltasin ja maha kipee :) itellä on  nyt reilu viis rv. itellä vasta eka raskaus ni ei oikeen tiiä mitä odottaa, et milloin mitäki tapahtuu ja ku kuuntelee kaikkii ni ne sanoo et vasta joskus viikoil 15-20 alkaa näkyy ni sit aattelee et no ite täs on "toiveharhanen" ku luulee et se on hiukan kasvanu:)
 
Ota vaan se kuva niin on sitten mihinkä vertailla. Kyllä mulla oli viikko sitten vielä ihan lituska vatta, mutta sit se pullahti vähän. Illalla vielä hirveempi. 
 
joo pitää ottaa ku löytyy kamera :) tai siihen muistikortti. jospa täs parin viikon päästä näkyis ees hiuka:) kiva et tänne laitetaan kuvii ni näkee miten jokanenki kehittyy ja masut kasvaa raskauden aikana :) illalla mullaki on kyl pahimmillaan se turvotus tai mikä lie ku tuntuu et ois lihonnu viis kiloo vaik ei oo kyl varmaa tullu viel ollenkaa painoo :)
 


Tällainen pömppö täällä rv 8+3. :) Aika paljon turvotusta vielä tietty, mutta ei tätä hirveän pitkään pysty tutuilta peittelemään.
 
oikeen söpö maha :) kiva et näkyy jo. sit ku maha kasvaa ni se varmaa  ainaki konkretisoituu enemmän ku viel tuntuu niin epätodelliselta. 
 
milia, Kaele ja R, söpöjä pikkumassuja! <3 R: ei todellakaan tuo miltää syömismassulta näytä..;) Toisilla vaan tulee maha aikasin esiin, niin se vaan menee ja kiva niin.. :) Ite parissa eka raskaudessa toivoin et oisin sellanen jolla maha tulee vasta myöhään esiin mut sitte oon alkanu tykkään tästä että se heti pullahtaa, se pikkupömppö on nii söpö!:D
 
Huoh (helpotuksesta), eli se on aika normaalia, että illalla maha turpoo ISOOOKSI ilmapalloksi, vaikka viikkoja ei oo kuin 8+3. Kai sitä täytyy vaan ottaa kuva, jotta olisi myöhemmin mihin verrata :)
Sitä ihana uutista kun haluaisi vielä vähän pitää íhan lähipiirin tiedossa, muttei masua kauan enää voi piilotella :)
 
Ei taida tässä vaiheessa vielä mitään vauvamasua näkyä, vaikka hoikka olenkin. Se kohtuhan on vasta joku greipin kokoinen. Kyllä mulla aina ruokailun jälkeen vatsa näyttänyt kuin olisi jo viidennellä kuulla. Nytkin vatsa on ihan valtava, mutta vain siksi, et on toi suolentoiminta alkanut hidastua ja ilmaakin kertyä. Illalla musta sais jättimaha kuvia. :D
 
Tuo alavattassa oleva röllykkä ei oo alkavaa raskausmahaa, vaan siinä on se 2kg läskii mikä jäi viime raskaudesta! :D
Illalla on kyl sen verran turvotusta et sillon vatsa pyöreempi, mutta toivottavasti pysyy vielä kauan piilossa koska oon ajatellut pitää tän salassa sinne varhaisultraan asti.. :)

 
ihania alkavia masuja täällä <3 <3 Itse otan varmaan jokaiselle alkavalle viikolle kuvan, mutta tänne en ihan noita normiläskikuvia :)
 
Ihania kuvia! :) Minä jos ottaisin illalla kuvan, niin luulisitte kaikki, että olen jo ainakin kolmannella kuulla! Sen verran turvottaa... Pitää kyllä varmaan kohtapuoleen ottaa kuva, että on sitten mihin verrata myöhemmin!
 
Takaisin
Top