Masukuvia

Minnianna

Silmät suurina ihmettelijä
Aikaista on, mutta kyllä varmasti jotakin alkaa jo syyskuisilla näkyä. Tänne siis kaikenlaisia masukuvia vaan!
 
Itse en saa kuvaa liitettyä, vaikka tuosta kuvan liittämispainikkeesta käyn sen hakemassa ja valitsen insert...?! :/


 
Höh, voi vitsi, mietin että pitäskö laittaa tosta turvonneesta mahastani jo kuva tänne mut turvotustahan se vaan on ja laskee välillä, hyvinä päivinä. :D Ehkä ootan viel hetken aikaa, ainakin ultraan asti. :D 
 
Kaikista erilaisista mielipiteistä itse olen sitä mieltä, että kyllä se turvotusmasukin, joka raskaudesta johtuu, on vauvamasu. Tänne siis kaikenlaiset kuvat!
 
Heh... Vielä viikko sitten taisin juuri lähimmäisille inttää, ettei minun turvotusmaha vielä mikään vauvamaha ole. Mutta nyt täytyy taipua Minniannan mielipiteeseen. Kyllä turvotusmaha voi olla vauvamaha :)

Itse en taida kuvia tänne liitellä, mutta raskaus alkaa näkyä. Jee :) Ensimmäistä odotellessa maha alkoi kasvaa kohdun kanssa samassa tahdissa ja viikolta 15 alkoi tarkimmat ulkopuoliset huomata. Nyt maha on lähes kuukauden edellä, jos vertaa ensimmäiseen. Tosin koskettaessa maha on hassun löllykkä, kun ensimmäistä odottaessa se oli jämäkkä, vaikka paino on sama. Vatsalihakset ovat antaneet periksi kovin aikaisin uudelleen järjestäytyvälle mahalle :)

12 viikkoa täynnä <3
 
Jos uskaltautuisin olemaan ensimmäinen ;)
Ensimmäinen tulossa Rv 10+5 ja masulla jo mielestäni kokoa :)

 
Näyttää jo pikkasen vauvamasulta!
Teillä on samanlainen tapetti kun meillä toisessa asunnossa. 
 
ihuna: Voi, kun sun maha näyttää jo ihan vauvamahalta! :) Mulla tänään 10+6 eli samoissa mennään ja ei mun mahasta kyllä voi muuta päätellä kuin et olisin ehkä vähän lihonu.. En ollu vielä ajatellukkaan, että maha voisi näyttää jo tuolta, kun neuvolassakin sanoi, että ehä rv 18 tienoilla muutkin huomaa. Sun alkaa jo oleen aika hankala peitellä tuota.. siis eihän sitä tarvikkaan, kun ihana se on.. mutta meinaan lähinnä, jos ei vielä aikonu kaikille kertoo :)
 
En onneks ole ajatellutkaan salailla asiaa.. enkä pystyisikään:) töissäkin moni tänään mainitsi, että on se vatsa jo kasvanut.. :P
 
Hei vaan kaikille tuleville syysmammoille :)
Itse oon viikolla 12+5, laskettu aika 3.9.12..pientä pömpötystä havaittavissa, monien katseet töissä on kyllä kohdistunu tuohon vatsan seudulle. :) Kuvaa voisin koittaa kans ladata tänne. 
 
En saa tai en osaa lisätä kuvaa masusta, mutta tossa pikkukuvassa se näkyy. Viikkoja siinä 14 eli ihan tuore kuva :)
 
Minäkään en onnistunut kuvan lisäyksessä.. mutta maha tuntuu jo ihmeellisen isolta ja turvonneelta. Ensimmäisen lapsen jälkeen olen lihonut about 15 kiloa ja nyt kun maha alkoi turvota niin tuntuu että olen samankokoinen kuin viimeksi aivan juuri ennen synnytystä! :) ihana huomata että muillakin on vatsa turvoksissa kun itsekseen tuli jotenkin vähän pöljä olo. :) Luin kyllä jostain että se turvotus pitäisi tuossa kohtapuoliin helpottaa ja sitten näkyy vain se ihan "oikea" vauvamasu. Olen kyllä tästäkin pömpöstä ylpeä!
 


Heips ajattelin päivittää tota maha kuvaa kun tuntuu että ei vaatteet enään sovi päälle ja olen jo joutunut ottamaan Mamma-housut käyttöön <3 En tiedä onko tuo turvotusta vai oikea vauva masu,onhan tossa mahassa kyllä se pieni vara rengas päällä joka oli jo ennen raskauttakin että kai sekin tekee mahaa isoks...Olen kyllä ruvennut saamaan iloisia katseita mahaani kaupoilla varsinkin vanhat ihmiset on aina niin onnelisen näköisiä kun olen kävellyt ohi maha pystyssä <3 Olotilat alkaa pikku hiljaa olemaan ohi ja tuntuu että normi voisi taas alkaa ja väsymyskin alkaa olemaan kohta normaalia eikä koko aikaista...Vielä olis pari viikkoa seuraavaan ultraan jota odotan innolla mitä kaveri nyt tekee siel masussa kun ultrataan <3
 
Laittakaa masukuvia! :)

Olisi niin ihana nähdä miten muiden masu kasvaa... Minulla itselläni on niin paljon omaa mahaa edessä joten vauvamasua ei vielä erota oikein muut kuin minä itse :(
 
Piti ihan tätä varten napata masukuva, toteutus hieman hankala yksin kun mies poissa kotoota viikot..:) Tässä rv 16+2. Masu tuntuu pullahtaneen hieman aiemmin esille kuin ensimmäisessä raskaudessa, johtuneeko sitten siitä että ei oo paikat vielä kerinnyt täysin palautua tai ovatko löystyneet jotenkin..? 
 
Als83, ainakin kun ite klikkaan tosta sinun viestistä, että "vastaa", niin tässä viesti-ikkunan yläreunassa on tollainen työkalupalkki tms, sen melko oikeassa reunassa on "image manager", jonka kautta kuvan lisäys onnistuu.
 
tässä nyt tosi tyylikäs kuva mun jättimahasta. kauniisti kotona leggareissa ja topissa :) hihihi
 
Takaisin
Top