Masukuvia toukovauvoista :D

Pakko laittaa teillekkin katsottavaksi, mutta eikö ole näköä:



Eipä ainakaan tarvi epäillä kuka on isukki :DD
 
Keskimmäinen kuva siis viikolta 27 :D Hyvinhän tuo tuntuu massu pyöristyvän, mut riippuu tosiaan vuorokauden ajasta ja siitä miten kauan on edellisestä syömisestä tai vessassa käynnistä tuo koko :D Toiset sanoo et on jo valtava ja toiset sanoo ettei kunnolla ees näy :D
 
Voi mikä säälittävä ollut vko 22 :D ja kun minä aina pidin sitä niin isona.
Tänää on siis menossa vko 31+1 :)


 
Täälä muuten meikäläisen maha "pienentynyt" kun on kaiffari jo kääntynyt pää alaspäin. :P
Tai maha ei ole enää niin korkealla, niin se näyttää pienemmältä... :o
 
Näyttää kuin olisi supistus viimeisessä kuvassa, kun on niin korkea tuo maha. Viimeinen kuva siis tältä päivältä. Josko ottaisi n. 4 vko päästä seuraavan kuvan :)


EDIT. Tässä vielä muutama päivä taaksepäin otettu video, kerrankin mulla oli videokuva oikeaan aikaan päällä :D
http://imageshack.us/clip/my-videos/840/fvix.mp4/
 
Kiitos! :)

Ihana myös tuo sun video Heid :) Meilläkin maha menee juuri tuollai. Välillä saattaa oikein jäädä siihen asentoon.

Olen myös huomannut vauvan laittavan jalkaa kylkiluiden PÄÄLLE. Ei kiva tunne :/
 
Ihania nuo videot :)

Mun masua tältä päivältä. Huomaa, että tyyppi on tunkenut tuonne alavatsalle, kun se on ihan pinkeänä ja ylävatsa ihan pehmeä. Napa on yläosasta pullahtanut, mutta ei onneksi ihan kokonaan :)
 
Hienoja videoita!!

Meil hajos kamera viime viikolla ja (videokamera jo viime kesänä). Nyt tarttis äkkiä hankkia uudet :D Ois se kiva saada ylös tota masun mylläämistä, ni voi pienelle sit näyttää aikanas et tuolla sä myllerrät äidin masussa. Aikas ihanaa!! Harmi kun ei edellisistä lapsista oo hokannu videoita ottaa vielä masuaikana..
 


emm12 kirjoitti:
Olen myös huomannut vauvan laittavan jalkaa kylkiluiden PÄÄLLE. Ei kiva tunne :/


Jep, täälä on keksitty sama juttu.. Aika inhottavan tuntuista, kun välillä ottaa niin perskuleen kipiää. emoticon

Täälä olisi myös videonpätkää. :)
21.3.2012
 
Päivitetään mahakuvaa, kuvanottohetkellä 32+1 ja maha on selvästi alempana nyt, ko vertaa edelliseen kuvaan.

 
Takaisin
Top