Masukuvia toukovauvoista :D

vauveli

Puuhakas puhuja
Pistetään tällanenkin jo pystyyn, kun masut alkaa jo venyyn ainakin teillä, jotka saatte alkukuusta. Tänne sit vaan rohkeesti kuvia masuista ja saa laittaa ultrakuvia pikkusistakin, ken haluaa :DDD Itellä ei vielä paljoo näytettävää oo, niin nautitaan muiden kuvista ekaks.

 
Oo kiitos :) Silti tuntuu niinku näyttäis vaa lihonneen.. Ootan et tulee se selkee pallo vaikkakin pikkuinen aluks. Pistä ihmeessa kuvaa. Se on nii kiva kattella missä mennään.
 
Edellisessä raskaudessa tuntui, ettei millään ala masu näkyä.. Nyt tuntuu, että son kasunu jo ihan hirveästi :D. Tosin oli se isompi muutenkin nytten, mutta kyllä vaatteista huomaa, että on kasunnu..
 
Oon kyl sun kaa Lme samaa mieltä siitä, et nyt on pullahtanu masu nopeempaan esille, ku mitä edellisissä raskauksissa. Alkaa vissiin kudokset oleen jo niin venahtaneita; buuhahhahahaaa
 
Söpö vatsa Vauvelilla.

Mulla on vaan turvotusta, siitä ei viitsi paljon kuvia lisäillä. :D
 
Mä oon käynyt täällä välillä kyttäämässä että laittaako se vauveli ny uutta kuvaa vaiko eikö =D ihana pallo sulla on jo!! Täällä tullaan jo hyvää kyytiä perästä vaikka viikkoja on vasta 10+2!! Ihana ihana ihana maha <3
 
Mä olisin kovin innokas lisäämään oman masukuvani mutta kun sen verran tekniikan ihmelapsi olen, niin en kertakaikkiaan osaa. :DD vauveli osaatko kertoa pätevät (ja yksinkertaiset;D) ohjeet kuvien lisäykselle?
 
Joo laita vaan ihmeessä vauveli ja kaikki muutkin kuvia! Ihana maha sulla jo :)

Mä lupaan laittaa heti, kun oikea vauvamaha alkaa tulla esiin :)
 
Elikkä ensin se kuva tarttee pienentää sopivaks. En muista mikä se koko tos oli, mut aika pieneks omat muutin paint-ohjelmalla. Toki ihan mikä vaan kuvankäsittelyohjelma käy.

Mut sit ite lisäys on simppeli. Painat tota toiseks viimestä kuvaa joka on hymiöiden vieres, mis lukee image manager, ku meet hiirellä päälle.

Sull avautuu uus sivu jossa ylhääällä kohta upload. Sieltä valkkaat omalta koneelta jonkun kuvan ladattavaks ja kun oot valkannu ja se oikee polku ilmestyy kenttään kelaat hiirellä alas ja painat viel kerran upload. Sit pitäis tuleman :DD

En tie kui helposti osasin selittää, mut toivottavasti sait jotai selkoo :DDDDD
 
Voisin yrittää ottaa massusta kuvia ja samoin voisin yrittää eiliset ultrakuvat laittaa siihen samalla kertaa sitten :)

Täälä sitä valvotaan, kun ei ole pahoinvointi loppunut, vaikka pitäisi...
(Monella sukulaisella kylläkin kestänyt pahat olot lähes koko raskauden)
 

17.11.2011  12+3  "Myky" 59mm


28.11.2011 13+6   "Myky" heilutti hienosti iskälle ja äipälle, ku se saatiin pysymään paikoillaan kuvaa varten :)


28.11.2011 13+6   Ei oikee tykänny ultrasta ja yritti piiloutua käsiensä taakse.
79mm

Ja sitte masukuva:
 
Ihanan selkeet ultrakuvat sä sait. Meillä just pään ja kropan erottaa kuvista ja yhdes kuvas nyrkin, mut tosi sumuset ne on. Ultrattiinko sulla vattan päältä vaiko alakautta?? Mulla vattan päältä josko se vaikutti asiaan, ettei nii selkeit ollu.

Ihana pömppömasukin sulla :D
 
Jaa juu. Nyte vasta huomasin et niis onkin eri päivämäärät :D no sekin saattaa vaikuttaa asiaan et on alemmissa kuvissa isompi ku ekassa. ihanii joka tapauksessa. Toikin mis on käsien takana piilossa. Iiihana!!!!
 
Takaisin
Top