• Sandviks tarjoaa tuotteita ja palveluja lapsille ja lapsiperheille. Tunnemme suomalaisten lapsiperheiden tarpeet hyvin, ja tuotteemme ovat korkealaatuisia ja edullisia.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Masukuvat

Keskustelun 'Laskettu aika syyskuussa 2017' aloitti haaveilija31, 4 tammi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Violina Peruskäyttäjä

Höh, no onpa kummaa :(
  2. Violina Peruskäyttäjä

Lataa aijaa.com ja linkki tänne :p
  3. lillajag Aloittelija

Kun olin lataamassa kuvat mun plussista niin en myöskään saanut mahtumaan, tai siis herjasi että on liian suuri tiedosto. Niin otin sen verran kauempaa kuvan et sain sitten puhelimen muokkaa kohdasta rajattua kuvaa, jolloin koko myös pienenee :confused::joyful::wtf: tarpeeksi monimutkaista?
  4. elaffy Ei muuta elämää Kesäkuunmammat 2015

Laitetaan nyt tänne kaiken kansan pällisteltäväksi.. :rolleyes: Itse näkee jo "mahan", mutta eihän tuosta onneksi kukaan voi vielä sanoa, että raskaana olen. Enemmän on kuitenkin turvonnut kuin viime raskaudessa näillä viikoilla. Kaksosista kasvoi kyllä lopulta melkoinen rantapallo.. Jos nyt jäisi vähän pienemmäksi! :D
    • Tykkää Tykkää x 5
  5. tirpsiskookoo Aloittelija

Täällä tällaista, esikoisen aikaan tuli turvotukset heti alkuun ja masu kasvoi tosi nopsaan, ei taida pysyä meillä salassa kovin pitkään. Ellen pysy kotona neljän seinän sisällä :smiley-angelic002

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 6
  6. epp8 Ihastunut foorumiin Kesäkuunmammat 2015

Ois kans eilen illalla pitänyt ottaa kuva. Oli ihan sitä näköä kun viimeksi jossain 5kk kohdalla :D Pari senttiä laski, kun yritti vetää sisään.. **hui kauhistus**
  7. Chipmunk86 Tuttu foorumilla

Aikamoinen turvonnut pallero täälläkin, varsinkin näin myöhään iltapäivästä. :D Esikosta nousi kanssa välittömästi plussasta asti turvotus, joka pikkuhiljaa muovautui oikeaksi vauvamasuksi. Nyt viikkoja 6+0-7+0, joten aika pikkuinen vielä massuun nähden. :D

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 7
  8. Mariejohanna89 Aloittelija

20170113_135550.jpg 6+2 ja vähän rasvaa päällä edellisistä raskauksista :D
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. Kalkkuna Aloittelija

Aivan ihania masukuvia ja hauskaa etten ole ainut kellä turvotusta, minulla turvotus kyllä on ollut jo viime kesän grillikaudesta lähtien mutta mutta.. :D huomaa kyllä että alavatsa pehmennyt. :)
  10. Pampula76 Uusi käyttäjä

Todellakin huojentavaa kuulla että ilmapallofiilistä muillakin jo näin aikaisessa vaiheessa. Suussa olevan metallin maun ja väsymyksen lisäksi.. yllätti kyllä. 5+1 :smiley-ashamed008
  11. haaveilija31 Peruskäyttäjä

Ootte niin ihanan hoikan näköisiä, itse tällänen sotanorsu ihan hävettää :facepalm:
  12. Violina Peruskäyttäjä

Höpö höpö haaveilija, ihan turhaan tuollaisia mietit! Ei kaikkia ole samasta muotista tehty ja hyvä niin. Katotaan jos illalla edustaisin omalla turvonneella olemuksellani meitä muhkumpia :D :shy:
  13. Pppetra Aloittelija

Mulla vähän sama! :D en juuri huomaa turvotusta koska on jäänyt esikoisesta kiloja.. on sitä saattanut herkutellakin liikaa ;)
  14. Violina Peruskäyttäjä

6+1, ihan ahdistaa kun on varsinainen ilmapallo tuo masu! Lapsetkin nukkui monen tunnit päikkärit tänään ja olisin saanu levättyä itekin kunnolla mutta pakko oli nousta syömään kun heikotti :D
    • Tykkää Tykkää x 3
  15. 7aimen Aloittelija

IMG_20170114_164200.jpg
    Siinä olis 6+5 ja pikku turvotukset. Ja tosiaan iltaa kohden turvotus nousee ihan tonne rintoihin asti
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  16. Odottaja24 Uusi käyttäjä

tää turvotus on ihan järkyttävää

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 4
  17. haaveilija31 Peruskäyttäjä

Jaa tämä sivu