MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Marilyn mulle tuli tän viikon alussa ihan parin päivän sisällä ekat arvet ku "tyyppi" laskeutui niin alas et alavatta joutui varmaan aika koville lyhyessä ajassa. Äkkiä ne näköjää tulee sitte ku on tullaksee=( mäkin luulin et säästyisin ku 39.viikolle asti pääsin ilman niitä..Tyytyväinen täytyy kyl silti olla ku vois varmaan pahempiakin olla... ainaki vielä tosi vaaleita eikä niitä ny niin paljoo sitte oo ku hiukan navan ympärillä ja tuol alavattassa... ei näy tossa sivukuvassa vaan.
Älä murehdi kyl ne siitä vaalenee =))
 
Laitetaas nyt vielä illanratoksi masukuva päivitystä, ku näitä saa kerran otettua viel..[:)] Tänään otettu, nyt siis 38+6..

 
Hei katoin että nää jotka on viimetteeks tänne lisätty, ni teillä kaikilla maha jo roikkuu..:) kohta tulee lähtö...tsemppiä.
 
Toivottavasti tämä olisi viimeinen masukuvapäivitys... saisi jo räjähtää! Vatsan ympärys huimat 112 cm!!!
Kuvassa 39+0.


 
Illil: Kiva kuva [:)] Ja ihan kivan kokoinen on kyl toi mahakin[:D] Onneks ei enää kauaa tarvii näitä masuja kasvattaa!
 
Tässä vielä viimeisen kerran mun pallukka..Otettu tänään eli rv. 41+3

Ja Illil: ihan huippu toi sun kessi [:D]

 
Joo illil, kyllä mullakin alkaa aika jätiltä tuntua..Nyt viimeyönä tapahtu vissiin jotain, kun se on entistä alempana. Se hyvä puoli, että on taas vähän helpompi hengittää. Mustakin tuntuu siltä, että kohta putoo! Putois vaan![;)]
 
Sais kyllä kaikki jo alkaa jakautuu, sen verran isoja ollaan![:D]
 
Kävin eilen työpaikalla ja mun työkaveri kertoi et sellanenki väite ois olemassa et sitte ku vauva on laskeutunu ni parin viikon päästä usein syntyy...?? Mut joo nä on toki näitä et ei ny varmaan ainakaa kaikilla pidä paikkaansa! Ja mikä se laskeutuminen sitte on.. ku mulla sanottiin jo viikolla 33 et ois vähä laskeutunu mut se selkee tapahtui kyl viikko takaperin..
 
Mun maha tipahti jo kolme viikkoa sitten... eli ei se kahden viikon sääntö mun kohdalla pitäny paikkaansa. Tietysti poikkeus vahvistaa säännön. Nyt tuntuu kyllä, että viikonloppuna maha laskeutui entisestään... eli laskisko tästä uuden kaksi viikkoa.
Olen kokeillut myös saman päivän aikana siivous, sauna ja seksi -yhdistelmän... ilman tulosta.
Tänään kävelin 6 tuntia kaupungilla shoppailemassa ja kohta ajattelin mennä saunaan. Josko ensi yönä jotain tapahtuisi... Joku kertoi, että Ikeassa on moni synnytys käynnistynyt, joten jospa tuo kaupunki-shoppailu vastaisi sitä.
 
Huh, kylläpä nää viikot alkaaki vähetä vaikka viimisessä junassa la. [:D] vertailun vuoksi laiton tuohon kaks kuvaa, aika selkee laskeutuminen näyttäis olevan. Jospa tuo pitäiski paikkaansa et pariviikkoa siitä pääsis jakautumaan [;)] (toivoahan saapi tietty) mut jospa nää alkaiski olla viimiset masukuvat mitä tulee tai siis pystyy ottamaan...jotaki keskustelua on ollu arpista, en oo minäkään niiltä välttyny vaikkei ihan kauheen massiivinen masu olekaan. Ku lähinnä mulla repee persaus ja nuo "humppakahvat" sekä jonnin verran alavatsassa narmuja, on ollu tuo masu kokoajan nii alhaalla et on sitte ympärirevenny[&:].harmittaahan se mut apoteekista saa arpirasvaa jolla kuulema pitäis lähtee pois. nii ja onneks otin tuon napakorun pois kättelyssä, oispa sitte seki revenny varmaan ku on selvää arpikudosta siinäkin..

ainiin hataramuistisena vielä nimimerkistä et oon siis entinen junnumasu

Vko 35, Vko 37+5 (eilen kuvattu)


 
illil tosi magee kuva ja ihana massu tietenkin[:)]Ja nyt sait taiteellisen taustankin[;)][;)]

Juu samaa mieltä että starin masu tosi sopusuhtasen kokonen muuhun kroppaan nähden[:)]

junnulla myös suloinen massu[:)]Oot kyllä tosi hoikka ja sit töröttää vaan tuo pallo tuossa keskellä[:D]Et oo  tainnut paljoa kiloja saada?
 
Pitäiskö ihan sanoo et kyllä kuva valehtelee enempi ku tuhat sanaa [:D] ihan normikokonen oon (167cm), mut tuosa jotenki pitkä selkä korostuu nii näyttää vaan..normipaino mulla on n.63kg ja kyllä siihen on tullu reippaasti se 15kg päälle[;)] vähää vaille kasarikerhossa! mut eiköhän se aika nopsaa ala lähtee kun pääsee liikkumaan..kadutki jo kuivat ja puhistetut, mulla on jo kauhee ikävä pyöräilyä!! [:(]
 
tässä 9 päivää synnytyksestä..:) oon järkyttynyt palautumisen vauhdista kun en pojista näin hyvin palautunut..siis tätä vauhtii..meni paljon pidempään.

 
Tässä masua 39+0 [:)] Ja todella toivotaan, että jää viimeiseksi kuvaksi.

Embu
ihan niinku sulta puuttuis jotain[:D]Hmmm...en nyt vaan saa päähäni, että mitä[;)]




 
Takaisin
Top