Masukuvaketju

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miltä vauvamasusi näyttää tänään? Kerro se kuvalla!

Täältä löytyy artikkelimme raskausvatsan näkymisestä.
 
Eihän sitä vielä mitään masua ole, mulla turvotusta ihan normaalistikin helposti tulee, mutta laitetaan vertailun vuoksi. Tänään 4+3:Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20181214_173350.jpg
    IMG_20181214_173350.jpg
    872.6 KB · Katsottu: 68
Onko kellään vielä selkee vauvamasu? Mulla näytää siltä et oon lihonu muutaman kilon ei mitään söpöö vauvamasua. Ja jos joku paita päällä niin ei näy mitään. Tänään 18+0
 
DSC_1137.JPG Oon aina ollut hoikka, mutta nyt pömpöttää vaikkei ois mitään syönyt. Aika tommonen säälittävä vielä, mutta turpoaa heti jäätäväksi kun syön vaikka normaalin lounaan. Viikkoja 17.

Mammalegginssit päällä niin maha saa pullottaa vapaasti, tavallisissa housuissa maha menee vielä piiloon mutta ahdistaa :/
 
Ylihuomenna ku tulee 16+0, niin aattelin seuraavan kuvan ottaa. Eihän se pikku pömppö mihinkään näy paijan alta, mut topilla näkee jo jos tietää mitä katsoa. Ja tietää, et kaikki rasva siitä mahan päältä lähti jo pahoinvoinnin aikana. Pitää verrata 12+0 ja 16+0 kuvia sit keskenään ja miettiä, et uskaltaako tänne laittaa :smiley-ashamed008:grin mut kyllä mieski on alkanu huomaan ku mahaa tunnustelee, et on se kyllä kasvanu. Sanoo jo ilman et esittelen (liian innokas?) Vai onko se oppinu, et sillä saa mut hyvälle tuulelle :hilarious:
 
Takaisin
Top