MasuGalleria <3



siinäpä taas, valtavahan se jo on :D rv 24+6 tai sitten 26+1 Ite veikkaisin jälkimmäistä. Ensi kuussa sitten toivottavasti selviää miten edetään.
 


Ja massu päivitystä. Viikkoja nyt 21+3 :) <3 
Mun aamumasuni, ympärysmitta ( navan alapuolelta ) 94cm :)

Yhdyn kyllä Berliininmunkin kommenttiin Masc:n massusta, UPEA! 

 
Tämmönen löyty kamerasta :)

Tais olla 17+4. Uudempaa en oo saanu aikaseks otettua emoticon
 


Ja hieman uutta massu päivitystä.
Viikkoja tässä 24+4. :)
Mahan ymprärys hipoo jo metriä... eli senttejä nyt 98,5! ;)
 


kuva tais olla rv 29+4 otettu <3

masu näyttää pienemmältä mitä oikeesti on :D
 
Tässä nyt uusin, tällä viikkoo otettu kuva. Laadultansa paska ja muuta mutta ei maha mittää :D


Tässä menossa 27+2.
 

Eilen illalla lakanoita vaihtaessa tuli vilkaistua peiliin, jumatsuikka noinko munkin mahalla on jo kokoa tuli ekana mieleen vai onko tässä tullut oltua ruoka-aikana kotona? ;D rv 26+6 Paljon pienemmältä se vaan tuntuu!

 
iines*: Oletko kokeillut muokata kuvaa jollain kuvankäsittelyohjelmalla. Ainakin aijemmasta tekstistä päätellen sulla on liian iso kuva kyseessä joten kokeileppa pienentää sitä ja varmista et kuva on muotoa JPG... sillä ainakin mun kuvat on pystynyt latailemaan ilman minkäänmoisia ongelmia. Jos ei meinaa ottaa onnistuakseen ni ota yhteyttä tonne ylläpitoon ni he kyl neuvoo miten onnistut lataamaan kuvan :)
 
Joo mäki jouduin Paintilla muuttamaan kuvan kokoa eka 75% pienemmäks ja sit viel 25% pienemmäks nii onnistu :D Taitaa olla kameran asetuksen jättikoolla tai jotai :)
 
Ei onnistu ei.... Siis mä en käsitä.. Ei mulle enää edes tule sitä ilmotusta että olis liian iso kuva, se niinkun lataa kuvan jota ei kuitenkaan näy missään.... 
 
Takaisin
Top