MasuGalleria <3

Voi mikä masu sulla on jo. <3 Omassa ei vielä ole juuri kuvattavaa. Tai no ehkä jos iltaturvotuksen aikaan ottaisi kuvan. ;) Mulla on kohtu aika takana, joten hetken saa vielä odotella.

Emmi ja masukki 13+1
 
Hitsi mikä maha..Ei  mulla ole mitään. Turvotusta ehkä hieman. Täytynee kuvailla itellekin muistoksi kuvia masusta :)

P.s. Miksi tämä ei anna lisätä kuvia???? vaikka uppaan ne tuonne image manageriin ja sitten sieltä insert...argh...



 
Joo kyllähän tuo jo aikalailla pullottaa :) <3 Aattelin että turvotusta se vaan on, mutta tossa se töröttää yöt päivät, että kai se on uskottava, että vauvamasu se jo on. Iltasin se on tosta kyl vielä 5 kertaa isompi turvotuksen ansiosta.
Kattelin vanhoja kuvia ja esikoisesta maha on suunnilleen saman kokonen rv 19 :O Kai mulla on edellisestä synnytyksestä niin vähän aikaa, että tulee siks nopeemmin esiin.
 


Lisäsin minäki masu kuvan,  rv 14+3 just tänä aamusta otettu.. Iltasin täälläki turvotuksen takia sitten paisuu kaksin kertaiseks vähintään :D mutta tuolta ne muuten näyttää.
 
Oi miten ihania masuja jo <3 Pitäs alkaa itekki jo ottaa taas kuvia, kun näyttää tuo jo kans melkosesti kasvaneen vaikka ensin turvotuksen piikkiin pistinkin, mutta kun ei näytä mihinkään kellonaikaan häviävän niin myönnettävä se on..<3
 


Täältä masupäivitystä rv 12+0. Tää on nyt ihan aamumaha ilman turvotuksia :)
 


RV 12+1 (pakko oli poistaa se edellinen..pelkkää turvotusta vaan..nyt sit ollaan vasta tässä.)
 
Kivoja masuja jo teillä, itsellä ei kyllä vielä kuvattavaa ole kun viikkoja 11+2, sitten kun on normaalipainon yläpäässä niin on minkä alle pikkuinen itseään kasvattaa. :)
 


Rv 16+4 tuo on illasta otettu, et varmaan vähän jotain turvotustakin löytyy. Ei kuiteskaan hirmusesti eroa aamumahaan :) Ja painoa mulle on tullu noin kilo tähän mennessä. Saas nähdä miten valtava oon sitte kesällä ;o
 
pakko oli tulla luurimaaan tänne ! 
Tulee omat muistot ja fiilikset mieleen,ihanaa.

Meillä siis esikoinen syntynyt 070710 ja toinen rakkauslapsemme syntyi 200711 Eli
tässä on nyt pari vuotta oltu raskaana tähän aikaan ja kun molemmat vielä syntyivät heinäkuussa, niiin tuntuu ihan kuin eiliseltä päivältä nämä jutut.
oi nauttikaa ihanista masuistanne ! :)
 
Takaisin
Top