Masuasukkien sukupuolet :)

Poikaolo, poikaoireet, poika tulossa :) -no ei kätilö aivan 100% lukkoon lyönyt, mutta kyllä siellä jalkovälissä näytti kassit heiluvan kera muiden asiaankuuluvien ulokkeiden.
 
Emu meilla sama ja tytto pitais olla tulossa aika suurella todennakoisyydella. Mulla oli aivan poika olo ja oireet aivan eri kuin esikoisen kohdalla joka on tytto. Tahan gyne sanoikin etta ei niista oireista mitaan voi paatella... Ei kai sitten :D
 
dodiin, tyttö näyttäis tulevan.
oireet sen mukaiset vaikka kaikki vähän erillaiset niinkuin ensimmäistä kertaan pahoinvoinnit..

hyviä jouluja
 
Siitä alkaen kun sain selville, että olen raskaana olen koko ajan ollut sitä mielt, että poika meille tulee...ja 3d/4d ultrassa näkyi sit kulkuset eli mun naisen vaistoni oli oikeassa ;)
 
Mä näin unia ihan kamalasti pojasta raskauden alusta saakka ja sielähän se ilmiselvä poika köllötteli kun käytiin rakenneultrassa. Saatiin mukaan jopa todistusaineisto....;) nyt menossa jo rv 27+4 :)
 
Saimme tietää vkolla 12 että hän on tyttö ja tyttö myös varmistui myöhemmin ultrissa, mutta ajattelin aluksi että se olisi ollut poika.
 
Takaisin
Top