Masu & ulkoiset muutokset

nnopa

Kunnioitettu kommentaattori
Lokakuiset 2023
Tehdään jo tälläinenkin..


Meillä kesäkuisilla vaihtelee LA:t hurjasti, mutta tänne voitais laitella masukuvia ja jutella ulkoisista muutoksista.
Joko on jollain tapahtunut jotain? Mulla on ainakin tissit kasvanut, ja liivit alkaa käydä pieniksi, täytyis ostaa melkein koon isommat jo. :D
 
Mulla tissit kasvanu jo silleen että oli pakko hakia isommat jo. :) iltaisin alavarsa turvottaa. :)
 
Täällä kans huomattu rintojen täyteläisyyttä ja mahan turvotusta iltaisin..plus nyt on ollut nännit niin herkkänä/kipeänä ettei kärsis koskeakaan..
 
joo maha on kyl järkyn kokonen ku turvottaa niin kovin iltaisin.toivottavasti ei kovin äkkiä pompsaha esiin.esikoisesta tuli vasta 20+ viikoilla
 
Täällä on tänään vaihteeks kauheeta turvotusta ja tissit ei taho rintsikoissa pysyä, tohtis vielä uusia ostaa.
 
Moonflower, voi olla, että turvotus on jo asettunut, jos viivyttelet sen takia rintsikoiden ostamista. Itselläai ainakin ensimmäisessä raskaudessa rinnat turpos kuppikoon alussa ja niin mentiin loppuun asti. Pari kuppikokoo tuli lisää pari vuorokautta synnytyksen jälkeen (pieneni onneksi viikossa yhdellä), kun maito alkoi nousemaan.
 
Nää kasvaa vaan, kyllä vielä alkuviikosta pysy liiveissä vaikka kumartu. :D Katsellaan..
 
Muokattu viimeksi:
Mä en osaa sanoo onko rinnat kasvanu mut maha on ihan jättis. Ite kun on näin pienikokoinen niin pelkään kyllä et mahasta tulee ihan jättis!! Ja ei mitenkään iltaan liity mahan turvotus se on 24/7
 
Eikö ole vielä masukuvia kenelläkään? Minä ajattelin valjastaa miehen ottamaan ensi viikosta alkaen kuvia (kun ei ole sopivaa peiliä), kun alkaa kahdeksas viikko. Vielä ei mitään masua tietenkään näy, mutta kiva sitten seurata kasvua, kun on ihan alusta asti kuvia. :)
 
Mitä oon kurkkinu noita muita ryhmiä niin on ollut viikolla 8 jo pömppiksiä. Jospa täälläkin alkais pian jollain näkymään. :)
 
Miulla on pömppis käytännössä aina, että miun kohalla ei kerro mitään :D Etenki iltaisin, jos on vilja-allergikkona erehtynyt viljatuotteita syömään. Mutta oon tuntevani jotain kohdun tapaista ihan alavatsalla, ei tunnu vielä koko ajan, mut sillon tällön selällään maatessa. Onko mahollista ees? Nyt on rv 7+1 ja voimakkaasti eteenpäin kallistunut kohtu.
 
Mulla on kyllä ihan selkeä pömppis jo, mutta johtuisiko turvotuksesta eikä viiden viikon ikäisestä Muikusta :D pitää joo alkaa kuvailemaan!
 
mula on kans jatkuva pömppis, mutta kyllä se vaan kokojaan kasvaa vaikka näin alussa mennään :)
 
Nyt rv 7+1 ja nyt vasta rinnat selkeesti tuntuvat raskaammilta. Myös nännit tummuneet. Ja hitsi tätä mahaa; vyö on jätetty farkuista pois ja tällä menolla en jumppavaatteissa pysty mahaa piilottamaan yli ensimmäisen kolmanneksen.
 
Mä olen myös huomannut että etenkin istuessa painaa farkkujen vyö inhottavasti mahaa. Vielä en kuitenkaan äitiyshousuja laittais. Onneksi kotona voi olla rennosti kollareissa. :Heartred
 
Mä en ole pian viikkoon farkkuja jalkaani tunkenut :sad001 piukottaa....
 
Mulla farkut kiristää päivän mittaa niin ärsyttävästi että collarit on mun kaverit. Kaveri tänään arvas iltaturvotusten perusteella. Meni tosin läpi kun sanoin että saikku ja lääkkeet turvottaa. :) onneksi on löysiä housuja olemassa. :)
 
Mä jouduin jo viikolla 5 kaivaan kaapista isommat housut jalkaan ja vyö mahtuu enää vikaan reikään mut en kyllä ennen ultra hommaa mammapöksyjä. Kotona tosiaan collegehousuissa hiippailen..
 
Takaisin
Top