Marrasmasut kuvina ??

Pitäis ottaa taas kuvaa niin saisit verrata tota sun masua tähän mun pullataikinaan :D
 
Ei täälläkään mitään isoa mahaa ole. Vielä pystyy vatsan piilottelemaan jos haluaa helposti! :D Ehkä pitäs olla vaan onnellinen! kai?!
 
Raapeli: itse myös uskon olevani suht pienivatsainen ja kun nään jonkun kuvan itsestäni niin vähän "säikähdän" että noinko paljon se näkyykin :D // itse haluaisin ison ja kiinteän vauvamahan koska olen ollut ennen lihava niin uskon että kaikki vieläkin ajattelevat minun vaan lihonneen takaisin entisiin mittoihin :D iso mahahan minulla jo on, mutta niin on ollut aina :))
 
Mä olen aina ollut mahakas ja nyt sitten ihmetyttää, ettei masu ole tuon suurempi. Toisaalta onhan se ihan kiva, ettei ainakaan vielä ole kovin suurta masua, kun tuo nykynenkin jää aina ovien väliin :D
 
sama täällä, olen ollu n.15kg isompi ja iso mahainen ja nyt vauvamaha näyttää siltä että olen alkanut taas lihomaan! :|
 
Mä olen nyt painavimmillani, ikinä ei ole puntari näin paljoa näyttänyt. Vähän harmittaa kun ennen raskautta tuli vuodessa 10kg painoa lisää ihan vain minipillereiden takia. Ensin pillerit sopi mulle tosi hyvin ja sitten lääkäri käski lopettamaan pillerit muutamaksi viikoksi, kun mun silmäluomet alko oireilemaan pakkasesta. Uudelleen alotettuani pillerit alkoi paino nousemaan ja tulemaan hirveitä raivokohtauksia ja mitä lie. Vuoden verran meni, että miehen kanssa tultiin siihen tulokseen, että nyt loppuu pillereiden syönti. Heti perään tulinkin raskaaksi ja kilot kulkee nyt sitten raskauden loppuun asti mukana
 
Desiree: Ihana masu <3 Täällä tullaan kaksi viikkoa sinua jäljessä ja masu on puolet pienempi l: Anoppikin eilen sanoi, että mun masu on kovin pieni siihen nähden, että olen viikolla 27.
 
ruutu: Masusi näyttää olevan samaa kokoa kuin omani. Iskeekö sinuunkin välillä kateus, kun muilla on ihan mahtavan kokoisia masuja ja oma tuntuu kovin pieneltä? :D
 
Lisäämpäs minäkin tänne kuvan masusta :)

6.9.2011 rv 28+0 ympärys 18,5cm navan kohalta :P
 
Takaisin
Top