Marrasmasut kuvina ??

Mun maha on tuota Minnuska-tyyliä myös - lähtee heti tuosta rintojen alta :D Harmikseni unohdin kameran mökille, olisin voinut napata jonkun kuvankin jo "jalkapallonpuolikkaastani", mutta jää nyt sitten toiseen kertaan...
 


20+0

Nyt kun ollaan jo puolessavälissä raskautta, niin vois tuo mahakin ruveta kasvamaan nopeammin! Tuntuu vähän siltä ettei kolmeen viikkoon olis tapahtunu mitään..
 emoticon
 
Inxu! Sinäkin täällä, taidettii olla samaa aikaa 2010 Toukokuisis...!?  
Kyl on somia massuja jo! Omaa ei nii tullu ajatelleeks,mut ku alko oikei katsomaan,niin totes,et jep, kyl on omalki kasvanu huimasti...
 
Hei Hylene! Niinpä taidettiin olla. Täältä marrasmasuista löytyy myös Mimmu86 ja Bris, jotka oli kanssa toukomammoissa :) Aika sama väli tulee useammalle :D
 


Rv 22+2

Laitoin sen takia paidalla nostetun mahakuvan että näkee sen oikean muodon mahasta, eli eteenpäin ja alas on mahan suunta mennyt.. Tiedä sitten kumpi tulossa. Neitistä meni suoraan ylöspäin ja pyöreä oli ihan tuolta rintsikoiden alta, tässä näköjään ei ole pyöreä ja tässä maha alhaalla ja eteen.

 
minnuska: aika samanmallinen maha mun kanssa ja täällä on poika, mutta tiedä sitten. mä huomasin jo alkuraskaudesta erimallisuutta mahassa verrattuna Janikaa kun odotin.
 
hih, vähän erilainen mahakuva :D eilen käytiin kuvaamassa rantsussa auringonlaskua. kuvassa vk 22+2. vähän homssunen olemus kun olin menossa nukkumaan juuri kun huomattiin tuo arska :DD
 
Saripink aivan ihana kuva!!! Saitteko muuten hyviä kuvia tuosta auringosta? IHANA<3
 
Jon: joo aivan uskomaton oli tuo hehku. Ihan käsittelemättömänä tuli niin hienoja kuvia että, jopa tällä kännykällä ottamalla. Mies kuvaa mainoskuvia työkseen, joten tuli vielä hienompia häneltä. Jännä kun siltikään yksikään kuva minusta ei onnistu, edes käsiteltynä ;)
 
No tuo kuva on ainakin mielestäni erittäin onnistunu!! Ihan joku kansikuva johonkin kirjaan!!!
 


RV 24+3 <3 Kohtu on jo alempien kylkiluiden kohdalla kun painaa jo aika aktiivisesti niihin ja aika kipeesti. Makuulleen meno helpottaa kipuihin.
 
Meriy oon niin kateellinen sun ihanasta mahasta :) Mulla on vaan tällänen ylipaisunu pullataikina :(
 
Voi Inxu älä ole :D Täällä alkaa raskausarvet valtaamaan masua. Niitä on nyt kaksi l:
 
kyllä mä ottaisin mielummin pienemmän parilla lisä raskausarvella kun tämmösen "kaksosmahan"(jossa siis vain yksi sisällä) ilman raskausarpia
 
Nyt alan viimein ymmärtämään mitä äiti tarkoitti sanomalla, että hänellä oli aina pieni raskausmasu. Tämä mun pömppähän on ihan onneton, muutamaan muuhun verrattuna :D
 
Takaisin
Top