MarrasMasujen fb-ryhmä?

Minä voin liittyä myös. Laitan yv:tä tulemaan.
Minä tykkään myös, että on tarkempi rajaus ja siten siellä kirjoittelee juuri ne, ketkä haluavat ja ovat aktiivisia. Siksihän sinne liitytään :)
Siitä tulee oma porukkansa.
Mulla on vain hyviä kokemuksia kun esikon aikaan perustin oman ryhmän juuri keskustelupalstan kautta ja nyt pidetään yhteyttä vieläkin ja aikaa siitä on jokolme vuotta kun ekat keskustelut käytiin. Ollaan me nähty livenäkin :)
Hyviä kokemuksia siis :)

Oisko jokin aika raja, ketkä tulee johonkin mennessä? Vaikeaa pysyä myöhemmin tulevien perässä, kuka kukin ja mitä milloinkin. Tai, mikä olisi paras vaihtoehto.
 
Taitaa käydä marraskuisille niiko lokakuisille :/ Huomaahan  sen jo nyt et jutusteluu tääl jo paljo vähempi. FB vois hyppää kaivoo :P
 
Minä voisin liittyä myös tuohon fb ryhmään, mitenhän sen löydän? :)
 
Suljettu ja salattu ei ole sama asia.
Tiiinnna löydät salatun ryhmän vain, jos ylläpitäjä kutsuu sinut. Suljetun löytää hakusanalla ja siihen voi itse pyytää jäseneksi.
 
tiiinnna, se ryhmä on talvivauvat 2012. Eikä huolta, ei siellä todellakaan keskustelu kovin vilkkaana käy. Itekin tulee tänne kirjoiteltua enemmän ja tarkemmin. Fb:ssä monesti vaan joku lyhyempi kommentti, mut minusta on ihan kiva seurata kumpaakin sivustoa :)
 
Mä perustin ihan sellaisen ryhmän joka on tarkoitettu niille joilla on marraskuussa laskettuaika (parista päivästä en sakota joten voi sinne haluta nekin joilla on ihan lokakuun lopussa laskettu). Ryhmään on seitsemän ilmoittautunut joten perustin ryhmän tänään. Meitä olisi siis kahdeksan. Ihanteellinen ryhmäkoko on varmaan 20-30 kirjottelijaa joten ilmoittakaa vaan mulle jos haluatte mukaan marraskuisiin mukaan.

Eli jos mielii ryhmään mukaan, niin mulle viestiä jossa on mainittu nimi ja esim. profiilikuvan tuntomerkit jos saman nimisiä on useampi. Etten sitten pyydä ihan eri henkilöä mukaan :). Mun pitää ensin pyytää kaveriksi, sitten lisätä ryhmään ja sitten poistaa kavereista.. siksi että tuo on salainen ryhmä eikä näy kellekkään muulle kuin niille joita olen ryhmään pyytänyt. :)
 
Mäkin voisin liittyä tuohon fb-ryhmään joten laitan sulle RiikkaTe yv:tä tulemaan :)
 
Meitä on ryhmässä nyt kymmenen ja mukaan mahtuisi vielä :). Suurin osa on esikoisen odottajia, joten rohkeasti vaan niitäkin mukaan joilla on jo ennestään lapsia :). Keskustelu varmaan tihenee sitten enemmän kun synnytykset alkaa olla ajankohtaisia ja varsinkin kun vauvat on syntynyt :)
 
Kyllä tuolla nykyään on tosi vilkasta keskustelua :) Itse tykkään tosta facebookista enemmän. Täällä kun laittaa kommenttia niin suuriosa ei huomioi sun sanomaas tai vastaa siihen mitenkään. Tuolla fbssä ihmiset tykkäilee, kommentoi, jakaa omia mielipiteitä asiasta. Siellä ei ingnoorata samalla tavalla ku täällä.
 
Nyt ryhmässä on 15 henkeä joten mukaan kyllä vielä mahtuu. Ja kun mun pitää olla ensin ryhmään liittyvien facebook-kaveri, niin helpointa ehkä on jos pyydätte mua kaveriksi ja laitatte vaikka yksityisviestin että haluatte marraskuisten ryhmään. Niin mä sit hyväksyn kaveripyynnön, lisään ryhmään ja sen jälkeen poistan kavereista. Eli pyytäkää kaveriksi ja laittakaa yv. Mut löytää nimellä Riikka Tervatuli ja olen ainoa laatuaan joten ei voi erehtyä :)
 
Moikka, mikäli tuo fb ryhmä vielä on elossa niin laitoin Riikak sulle viestiä/ pyyntöä tulemaan :D
 
Ilmoittelen tähän että marraskuisten ryhmä on jo aika iso ja sielä sovittiin ettei enää oteta lisää porukkaa. Isompi ryhmä ei tule niin tiiviiksi. Toivottavasti kovin moni ei joudu nyt pettymään.. mutta meitä on kuitenkin jo yli 30. Eli enää ei kannata laitella ryhmään pyyntöä.
 
Takaisin
Top