Marraskuun pulinat

Niin se on kolmisen viikkoa ja Hän, joka tuolla suojaisassa tynnyrissään myllertää eikä mitään merkkejä ulos tulemiseen anna, niin on pakotettu luovuttamaan yksiönsä. Vuokrasopimushan päättyisi torstaina 6.11, mutta taitaa tyyppi ajatella köllivänsä siellä extraa...:p

Muuten tää kuluva viikko on mennyt suoraan sanottuna tikari perseessa eli "piriformis" oikuttelee oikein kunnolla. Tätä vaivaa oon odotellut koko raskauden ajan, koska selän kanssa on aikaisemminkin ollut ongelmia...no ei sen ois tarvinnut sitten enää tässä vaiheessa tulla. Kauhulla odottelen, jos ei mene pois ennen synnytystä...käveleminen kun on jo niin tuskaa niin entäs sitten tyypin ulos punkeminen :eek:

Noh onni on, että näin vähillä tai oikeastaan vaivattomasti tää raskaus on mennyt, mut hei ne kaikki ihanat synnytystä edeltävät "oireet" ois kyllä tervetulleita :grin

Mukavaa pyhäinpäivää kaikille! :)
 
Miettikää, nyt on marraskuu! Kyllä aika menee nopeasti... :) saatan olla eri mieltä ajan kulusta jo ens viikolla jos vauvaa ei ala näkyä. :D mä oon ilmoittanut tuonne marrasmammoihin mun lasketun ajan väärin, se onkin 13.11. eikä 16.11... Jännä homma sinänsä, kun tiedän itse ihan tarkkaan sen hedelmöityspäivänkin, että laskettuaika poikkeaa omista laskelmistani. No jaa, ei muutamalla päivällä oo väliä :)
 
Ihana marraskuu :Heartred la täällä 17.11 mut olisin jo ihan valmis vastaanottamaan tulokkaan maailmaan, hän on kylläkin erimieltä kun olot hyvät.. Alas kyllä laskeutunut ja kiinnittynyt mutta se siitä, ei supistuksia, ei näy lapsivesiä ei limatulpan palastakaan... Noh mutta kyllä sen sieltä joskus on ulos tultava, eikö?! :-D kaiken lisäks ulkona ihana keli, melkeen nollassa ja aurinko paistaa! :-)
 
Mies kans eilen lohdutti mua kun tuskailin oloni kanssa ja kirosin kun ei tää synny, ehkä jouluna sitten. Sanoi tän perinteisen: "ei sinne kukaan ole vielä jäänyt", johon totesin: "no, kerta se on ensimmäinenkin" :D Voi nyt odotuksen tuska ja malttamattomuus vaikka vielä ei olla edes yliajalla! 39+3
 
Esikoinen on unilla, mies vaihtaa autoon renkaita ja mä teen meille lounasta, salaattia ja chorizopiirakkaa :wink Eilen mies tosiaan tuli taas työreissulta viikonlopuks kotia, JIPII! Illalla käytiin reippaalla lenkillä yhdessä ja saunottiin. Aamusta ulkoiltiin porukalla. Mun äippä soitti että on kahden maissa lähdössä sukuloimaan ja kysyi saako ottaa esikoisen mukaan kun sinne on tulossa muitakin lapsia. Tottakai tuo käy! Varattiin miehen kaa päiväleffaan just liput :)
 
Täällä päivä aloitettu ulkoilemalla kipakassa pakkassäässä miehen ja koiran kanssa, vajaa tunti taaperrettiin lähimetsässä. Saunan lämpenemistä odotellessa leikkasin miehen hiukset, sitten kylvettiin kaikessa rauhassa. :)

Mies lähti pesemään autoa ja minä ajattelin sillä välin lepäillä ja laittautua iltaa varten, jolloin on luvassa illanistujaiset työkaverin luona. :)
 
Sairaalakassi pakattu vihdoin, jes! :grin Sitten noista vauvan kotiintulo vaatteista.. Näin ensikertalaisena olen hieman epävarma tuosta vauvan pukemisesta, joten olenko ihan hakoteillä kun pakkasin:

-pitkähihainen body
-housut, joista varpaat kiinni
-sukat ja villasukat (varoiksi molemmat :grin)
-hupullinen fleesetakki
-hupullinen toppahaalari (kädet ja jalat umpinaiset)
-ohuet tumput
-pipo

Osaa 2klp koissa 50 ja 56cm, koska en ole varma vauvan koosta :grin mitään välikerrosta (fleese/villahaalaria) mulla ei ole tarpeeksi pientä.. Pitäisikö hankkia? Oletettavasti nyt kuitenkaan ei tule olemaan kovin kylmä kun kotiin tulemme, tulemme autolla ja matkaa n.30min... Haalarin saa ainakin kätevästi edestä kokonaan auki jos tulee autossa kuuma.. Kommennetteja rohkeasti, otan neuvot avosylin vastaan! :grin Kaipa tälläisetkin asiat sitten ajallaan oppii, mutta nyt iski epävarmuus....
 
Täällä poksahti 37+0 tänään. Neiti taitaa kovasti olla sitämieltä että la ei odotella. Taas oli kunnon supistelu jaksot yöllä/aamusta. La olis 22.11, painoarvioissa rv 35 koon mukaa 18.11 että suas nähä. Mä olisin valmis ottamaan neidin jo maailmaan, olo on vaivoineen vieläkin välillä niiin vaikea vaikka masun laskeutuminen on paljon helpottanutkin.
 
Minä pakkasin vain pitkähihaisen bodyn, housut, sukat, vanuhaalarin, josta saa lahkeet /hihat kiinni ja ohuen ja paksun pipon, koska tuo äp pipo on kyllä ison oloinen... Meillä on lämmin auto ja kotimatka kestää 10 min. Niin ja yhden vaipan ja tutin. :D
 
Voi että oli ihana ilma lenkkeillä! Kävin koirien kanssa tunnin käppäilemässä tuolla auringonpaisteessa ja pikkupakkasessa, lisää näitä :). Nyt olen jo oppinut hillitsemään vauhtia niin paljon, että nivusiin ja mahaan ei vihlo koko ajan ja liikkuminen on huomattavasti mukavampaa :p.

Tänään poksuu myös rv 36+0, johan tässä alkaa tosissaan jännittää :grin.
 
eeella, kuulostaa ainakin mun korviin hyvältä tuo varustus :) Vaikka itsellä on ennestään kaksi lasta, tuntuu et oon yhtä hakoteillä kuin ensikertalainen. Aiemmat kun ovat syntyneet keskellä kesää ja ensimmäiset pakkaset ovat olleet kun muksut ovat olleet melkein puoli vuotiaita :p
 
Täällä tänään 38+0, hui!

Aamulla sanoin miehelle, että tässä kuussa susta tulee isi ja tyttärelle, että hänestä tulee isosisko :Heartred

Täällä pyhäinpäivää vietetty syöden, pelaillen ja ulkoillen. Mukava päivä, vaikka kyllä nämä päivät tuntuvat matelevan tooosi hitaasti eteenpäin.
 
Lenkkeily kuulostas ihanalta, mutta en mie ennee pysty käymään ees pienellä kävelyllä, kun paine on heti kova ja tunttuu että pikku tyyppi jo roikkuu jalkovälissä. Aina kun istun, tuntuu että vauva nytkähtää ylöspäin ja vihlassee vähän. No onneks nää vaivat loppuu muutaman viikon sisällä ja palkinto on mitä parhain.
 
Mulla sama ongelma kuin Unikolla, esikoinen syntynyt heinäkuussa ja juniori kesäkuussa. Ei mitään hajua kuinka paljon vaatetta pitää pakata kolmoselle päälle... Villapipo ja toppahaalari hankittu, samoin kunnon villasukat. Ehkä vielä tumput on laitettava ostoslistalle. Niin ja turvakaukaloon on ostettu erillinen toppapussukka. Liioittelua näillä lämpötiloilla??
 
Mulla on turvakaukalossa toppapussi, missä on pitkähihainen body, potkuhousut, huppari + housut... ja sit sukkia ja pipoa ja semmosta. Villasena kaikenlaista töppöstä ja tumppua. Aika ylimitotettua ehkä kun matkakin on lyhyt mutta eipä oo pakko pukea kaikkea päälle. Toisekseen en osannu päättää kahden bodyn väliltä, siks niitäki on pari vaihtoehtoa... :D
 
Itekki pelkään ettei toinen vaan sitten palelis, vaikka onhan autossa lämmin mutta kuitenkin :-D ehkäpä pakkaan nuo kaikki ja kysyn sitten vaikka vielä sairaalassa viisaammilta kun tekee lähtöä... Ehkä parempi olla mukana liikaa ku liian vähän :-D
 
Takaisin
Top