Nyt on ollut täällä tapahtumia, mutta ikäviäkin juttuja... Käytiin toissapäivänä ekaa kertaa neuvolassa ja neuvolantäti kovasti ihmetteli että mitä minä jo nyt teen siellä. Että ekat neuvola-ajat annetaan vkolle 8, eikä 6+4. Ihan mukavasti sen kylläkin sanoi, mutta ihmetteli kovasti. Sanoi ettei sydänääniä pysty vielä kuuntelemaan kun ei luultavasti kuulu vielä. Eka ultra on aikaisintaan vkolla 10, joten ihmettelen kovasti miten muut oootte saaneet varhaisultria aiemmin! Tämä siis helsingissä ja oli tosi tiukkana sen suhteen, että ei sitä saa aiemmin. Oliko se viikkojen 10 ja 14 välissä, ei  aiemmin eikä myöhemmin. olin siis jo vähän lannistunut näistä tiedoista, kun kyselin että mitä se haittaa kun oon jo nyt täällä niin terkka totesi että ennen toisia kuukautisia on kuitenkin keskenmenon riski olemassa, ettei tule pettymyksiä... No, nyt sitten oon vähän hermona ja kaiken kukkuraksi eilen ja tänään tuli vessassakäyynin yhteydessä verta! Ihan kirkkaan punaista, ei mitään ruskeeta. Jonkun verran, silleen että selvästi huomasi. Oon ollu ihan paniikissa ja googlettanut asiasta. Äsken soitin terv. asemalle ja sanoivat ettei kannata huolestua jos ei ole kipuja. No, aika vaikea olla huolestumatta.  Nyt mun pitäis sitten pärjäillä näine hyvineni joulun yli. Aika tuntuu ihan sietämättömän pitkältä, mitä jos kaikki ei olekaan ok ja se selviää siellä ultrassa joulun jälkeen. Ja me ollaan sovittu että jouluna kerrotaan vanhemmille. AIka ristiriitaiset fiilikset. Anteeksi vuodatus, nyt on vaan aika paska olo. Kun sen ultran sais edes aiemmin, mutta ei!