Tervehdys kaikille, taas pitkästä aikaa :)
En oo muutamaan päivään jaksanut käydä koneella ollenkaan, on ollut töissä aikaisia aamuja (työt alkaa klo 4.15 tai 5.15) ja päivällä kotiin päästyä oon vaan kaatunut sohvalle nukkumaan :D Huono olokin jatkuu joten sekin on jymäyttänyt mut sohvalle. Ei ole oikein energiaa tehdä mitään, joten oon vaan katellut elokuvia ja makoillut sohvalla. Tosi epäreilua lapsille jotka haluais sitä huomioo ja että tehtäis jotain yhdessä mutta ei vaan jaksa.. Ehkäpä tää alkais kohta helpottaa, toivoa saa ainakin.
Tänään olis tarkoitus lähteä viikonlopun viettoon Espooseen mun vanhempien luokse, saa nähdä mitä tulee bussimatkasta kahden lapsen ja pahoinvoivan äidin kanssa.. voi olla aika mielenkiintosta :)
Meiza Voimia pahoinvoinnin kanssa elämiseen, ei oo kivaa :/ Onpa sulla ollu tyly työterveyslääkäri, pitäisköhän sun neuvolasta kokeilla?? Mulle juuri sanottiin neuvolassa kun puhuttiin tästä mun pahoinvoinnista ja työstä ja neukkutäti käski heti tulla hakee saikkuu jos alkaa tuntuu siltä ettei enää jaksa..
Amppuh Kuulostaa hurjalta tuo verenvuoto, ite olisin kans menny kyllä ihan paniikkiin. Hyvä että kaikki oli kuitenkin kunnossa, toivotaan ettei enää sun tarvitsisi säikähtää samalla lailla <3
onnekas10 Mulla alkoi pahoinvointi viikolla 6-7, sitä ennen ei oikein ollut muita oireita kuin väsymys ja arat rinnat. Väsymys alkoi varmaan viikolla 5..
Mäki oon nyt alkanu joutuu nousee öisinki käymään pissalla, alkuun riitti yks kerta mutta nyt kyllä täytyy käydä ainaki kaks kertaa. Viime yönä havahduin siihen että pitäis nousta käymään vessassa mutta ajattelin että ei vielä jaksa, torkahdin siinä sitten ja näin unta että mulla oli ihan kamala pissahätä ja yritin jossain kahvilassa päästä vessaan mutta kahvilan omistaja ei päästänyt mua :D Yritin sitä sitten rukoilla että kiltti päästä mut vessaan, oon raskaana ja mulla on tosi pieni rakko :DD Sitten heräsin ja olikin jo kiire vessaan, varmaan olisin pissiny sänkyyn jos olisin vielä vitkutellu..